14 Mart 2012 Çarşamba

Doğal saç maskeleri !!

Merhaba hanımlar,
Evet sıradaki konumuz; bayanların vazgeçilmezi, olmazsa olmazıı yani SAÇLARI !!
Saçlarım, tüm ruh halimi, yaşam tarzımı, sevincimi , mutluluğumu, depresyonumu , kısacası herhalimi anlatır.. Dönem dönem uzatır, çoğu zaman çılgın modeller kestiririm. Şu andada zaten kısacık saçlarım.Yine kestirdim:)) Tabii şimdide napıyorumm tabikii uzatmaya çalışıyorum !!! :))Nasıl uzatacaksamm hemen...:)))  Senelerdir kendimce yaptığım saç maskelerim vardır. Birebir yararlandığım, güzel sonuçlar aldığım maskeler. Farklı markalarda çok kullandım, kuaförlerde satılan ürünlerdende çok kullandım ama nedense yağlar kadar kesinç sonuçlar alamadım.
** Aktarlarda satılan saç yağları gerçekten yararlı.20 çeşit yağdan oluşan bu karışımları;
* İlk hafta 2 günder bir sürüp,1-2 saat kadar bekletip yıkıyorum.
*2. hafta; haftada iki kere uyguluyorum.
*3. haftadan itibaren ise haftada bir kere uyguluyorum. Güzel sonuçlar alıyorum. 2-3 ay kadar bu şekilde devam ettiğim zaman gerçekten saçlarım hem daha hızlı uzuyor, hem canlanıyor ,telleri kalınlaşıyor, hem parlıyor.

** Saç diplerime zaman zaman sarımsak sürüyorum.Dökülen saçların tekrar çıkmasını hızlandırıyor. Birde kötü kokusu olmasa :))

** Eczanelerde satılan e vitamin kapsülleride iyi geliyor. 3 çeşit oluyor. Bunları ampul şeklinde alıyorum. ve şampuanımın içine 2 şer tane kırıyorum.İiy geliyor. Ayrıca arada 2 haftada birde ampulleri birer tane kırıp, saç diplerime uyguluyorum. Çok faydasını greceksiniz, eminim.

** Yarım avokado ile bir kaşık mayonezi karıştırıp, saçıma uyguluyorum.1-2 saat kadar bekletip, yıkıyorum. Saçlarımın kuvvetlenmesini ve parlamasını sağlıyor.

** Özellikle yazın denize gittiğimde ( Tabii Bir İzmirli olarak bana heryer deniz burada :)) ) bir şişem vardır. Ve devamlı saçlarıma zaytinyağı sürerim, hatta bütüm vücuduma. Bir yarım saat kadar öylece beklerim. Zaten denize girdiğimde deniz suyu hepsini alıp, götürüyor :)) Saçlarım yumuşacık olur ve denizden dolayı fazlada kırılmaz.

Evet hanımlar benim devamlı olarak uyguladığım, yaptıklarım bunlar. Umarım sizde faydalanırsınız bu bilgilerimden. Sizinde farklı yöntemleriniz varsa burada paylaşırsanız memnun olurum.. Herkese sevgiler..

6 yorum:

  1. Ampul olayını bende duydum.Bir arkadaşımda tavsiye etmişti.Saçlarım uzun ve malesef çok dökülüyor. İnşallah işe yarar.Siz faydalarını ne sıklıkta gördünüz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ben birinci haftadan itibaren yararlarını görmeye başladım:Senelerdirde uygularım hepsini. Ama bazen dönemsel olarak benimde saçlarım çok dökülüyor.Bahar mevsimindende olabilir. Bunları uygulayın saçlarınıza , iyi gelecektir.

    YanıtlaSil
  3. Bende bi aktarcıdan karışık yağ almıştım,uyguluyorum.Gerçekten faydasını görüyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bende şampuanımın içine çemterebendi koyuyorum.Çok faydalı.Bunuda deneyebilirsiniz. Çiğdem

    YanıtlaSil
  5. Evet bende birara yapmıştım, buda çok faydalı..

    YanıtlaSil

14 Mart 2012 Çarşamba

Doğal saç maskeleri !!

Merhaba hanımlar,
Evet sıradaki konumuz; bayanların vazgeçilmezi, olmazsa olmazıı yani SAÇLARI !!
Saçlarım, tüm ruh halimi, yaşam tarzımı, sevincimi , mutluluğumu, depresyonumu , kısacası herhalimi anlatır.. Dönem dönem uzatır, çoğu zaman çılgın modeller kestiririm. Şu andada zaten kısacık saçlarım.Yine kestirdim:)) Tabii şimdide napıyorumm tabikii uzatmaya çalışıyorum !!! :))Nasıl uzatacaksamm hemen...:)))  Senelerdir kendimce yaptığım saç maskelerim vardır. Birebir yararlandığım, güzel sonuçlar aldığım maskeler. Farklı markalarda çok kullandım, kuaförlerde satılan ürünlerdende çok kullandım ama nedense yağlar kadar kesinç sonuçlar alamadım.
** Aktarlarda satılan saç yağları gerçekten yararlı.20 çeşit yağdan oluşan bu karışımları;
* İlk hafta 2 günder bir sürüp,1-2 saat kadar bekletip yıkıyorum.
*2. hafta; haftada iki kere uyguluyorum.
*3. haftadan itibaren ise haftada bir kere uyguluyorum. Güzel sonuçlar alıyorum. 2-3 ay kadar bu şekilde devam ettiğim zaman gerçekten saçlarım hem daha hızlı uzuyor, hem canlanıyor ,telleri kalınlaşıyor, hem parlıyor.

** Saç diplerime zaman zaman sarımsak sürüyorum.Dökülen saçların tekrar çıkmasını hızlandırıyor. Birde kötü kokusu olmasa :))

** Eczanelerde satılan e vitamin kapsülleride iyi geliyor. 3 çeşit oluyor. Bunları ampul şeklinde alıyorum. ve şampuanımın içine 2 şer tane kırıyorum.İiy geliyor. Ayrıca arada 2 haftada birde ampulleri birer tane kırıp, saç diplerime uyguluyorum. Çok faydasını greceksiniz, eminim.

** Yarım avokado ile bir kaşık mayonezi karıştırıp, saçıma uyguluyorum.1-2 saat kadar bekletip, yıkıyorum. Saçlarımın kuvvetlenmesini ve parlamasını sağlıyor.

** Özellikle yazın denize gittiğimde ( Tabii Bir İzmirli olarak bana heryer deniz burada :)) ) bir şişem vardır. Ve devamlı saçlarıma zaytinyağı sürerim, hatta bütüm vücuduma. Bir yarım saat kadar öylece beklerim. Zaten denize girdiğimde deniz suyu hepsini alıp, götürüyor :)) Saçlarım yumuşacık olur ve denizden dolayı fazlada kırılmaz.

Evet hanımlar benim devamlı olarak uyguladığım, yaptıklarım bunlar. Umarım sizde faydalanırsınız bu bilgilerimden. Sizinde farklı yöntemleriniz varsa burada paylaşırsanız memnun olurum.. Herkese sevgiler..

6 yorum:

  1. Ampul olayını bende duydum.Bir arkadaşımda tavsiye etmişti.Saçlarım uzun ve malesef çok dökülüyor. İnşallah işe yarar.Siz faydalarını ne sıklıkta gördünüz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ben birinci haftadan itibaren yararlarını görmeye başladım:Senelerdirde uygularım hepsini. Ama bazen dönemsel olarak benimde saçlarım çok dökülüyor.Bahar mevsimindende olabilir. Bunları uygulayın saçlarınıza , iyi gelecektir.

    YanıtlaSil
  3. Bende bi aktarcıdan karışık yağ almıştım,uyguluyorum.Gerçekten faydasını görüyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bende şampuanımın içine çemterebendi koyuyorum.Çok faydalı.Bunuda deneyebilirsiniz. Çiğdem

    YanıtlaSil
  5. Evet bende birara yapmıştım, buda çok faydalı..

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim