21 Mart 2012 Çarşamba

Evde el ve ayak bakımı

Merhaba hanımlar,
Ben senelerdir kendimle uğraşmasını çok severim. Devamlı olarak evde denediğim ve yararlarını çok gördüğüm bazı formüllerim vardır.Kuaförlerde yaptırdığımız manikür ve pedikür haricinde , evimizde kendimizin yapacağı basit ve maliyet gerektirmeyen önerilerim olucaktır. Bunlardan bazıları ;

* Bir leğenin içine sıcak bir su koyup, tuz ilave ederim. Ve ayaklarımı 15-20 dakika bekletirim. Sonra biraz zeytinyağı ile ayaklarımı ovarım.Pamuklu çorabımı giyerim. Sabah kalktığımda ayaklarım ve özellikle topuklarım yumuşacıktır.
* Ellerim içinde bir kaba sıcak su koyarım ve içine susam yağı yda zeytinyağı koyarım, ellerimi bekletirim. Yumuşacık olur, ayrıca eldeki çatlamaları giderir.
* Ellerime kahvenin telvesini sürer ve 2-3 dakika beklerim sonra yıkarım.Ellerim hem yumuşak hem bembeyaz olurr.
* Devamlı oje sürdüğüm zaman tırnaklarım sararır. Limon sıkarım tırnaklarıma . Rengi açılır..
* Çok topuklu ayakkabı giyildiğinden ayak altlarında sertleşmler olur. Bunun içinde sertleşen bölüme, bir dilim limon kesip koyun ve sarın. Sabaha kadar öyle kalsın.Ertesi gün o kısmın çok çok yumuşadığını ve beyazlaştığını göreceksiniz. Pedikür yapan biri söylemişti bana, bir kere denedim gerçekten çok iyi. Sonradan o bölümü almıştı.Rahatlamıştım :))

1 yorum:

  1. Ellerime bende kahve telvesini sürüyorum.Yumuşacık oluyor.Aytül.

    YanıtlaSil

21 Mart 2012 Çarşamba

Evde el ve ayak bakımı

Merhaba hanımlar,
Ben senelerdir kendimle uğraşmasını çok severim. Devamlı olarak evde denediğim ve yararlarını çok gördüğüm bazı formüllerim vardır.Kuaförlerde yaptırdığımız manikür ve pedikür haricinde , evimizde kendimizin yapacağı basit ve maliyet gerektirmeyen önerilerim olucaktır. Bunlardan bazıları ;

* Bir leğenin içine sıcak bir su koyup, tuz ilave ederim. Ve ayaklarımı 15-20 dakika bekletirim. Sonra biraz zeytinyağı ile ayaklarımı ovarım.Pamuklu çorabımı giyerim. Sabah kalktığımda ayaklarım ve özellikle topuklarım yumuşacıktır.
* Ellerim içinde bir kaba sıcak su koyarım ve içine susam yağı yda zeytinyağı koyarım, ellerimi bekletirim. Yumuşacık olur, ayrıca eldeki çatlamaları giderir.
* Ellerime kahvenin telvesini sürer ve 2-3 dakika beklerim sonra yıkarım.Ellerim hem yumuşak hem bembeyaz olurr.
* Devamlı oje sürdüğüm zaman tırnaklarım sararır. Limon sıkarım tırnaklarıma . Rengi açılır..
* Çok topuklu ayakkabı giyildiğinden ayak altlarında sertleşmler olur. Bunun içinde sertleşen bölüme, bir dilim limon kesip koyun ve sarın. Sabaha kadar öyle kalsın.Ertesi gün o kısmın çok çok yumuşadığını ve beyazlaştığını göreceksiniz. Pedikür yapan biri söylemişti bana, bir kere denedim gerçekten çok iyi. Sonradan o bölümü almıştı.Rahatlamıştım :))

1 yorum:

  1. Ellerime bende kahve telvesini sürüyorum.Yumuşacık oluyor.Aytül.

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim