11 Mart 2012 Pazar

Mutfağımızı nasıl yenileriz !!!

Eski mutfağımızda yapacağımız birkaç küçük değişiklik bize yepyeni bir mutfak kazandırabilir, nasılmı?
* Dolapların iskeletini bırakarak sadece kapaklarını yenilmek bize maliyeti azaltır.
* Eğer kapaklarını değiştirmek istemiyorsanız, yeni çıkan ahşap boyaları ile dolabınızı istediğiniz renge boyayabilirsiniz.Üstünüde cilalayabilir, yada vernikleyebilirisiniz.Bence harika olur.Bunu deneyen arkadaşlarım oldu çokda güzel oldu :))
* Dolap kapakların kulplarını değiştirebilirsiniz
* Beyaz eşyalarınız yıpranmış olabilir, yeni çıkan stiker ve etiketler bence harika.Mutfağa zanginlik katacaktır.
*Mutfağınızın duvarı fayans değil ise, farklı bir renge boyayabilir, stikerler yapıştırabilirsiniz.
* Perdenizi yenileyebilirsiniz.

Peki ben neler yaptım mutfağımda..?
Evimde değişiklik yapmayı seviyorum zamanım oldukça. Çalışan bir anne olduğum için genelde hep tasarlıyorum:)) Yapmak ise eşime kalıyor. Biraz oflayıp pofflasada ,aradana birkaç ay geçsede yapıyor :))))  3 senelik evliyim, bu nedenle mutfağım çok yeni.. Ama evlendikten sonra mutfakda bazı değişiklikler yaptım. Kulplarını değiştirdim, daha modern durdu..Mutfak duvarımın bir kısmını kağıt döşedim..Tablolar asdım. Perdemi yeniledim.Sticerkler yapıştırdım. Tabii bunların hepsini eşim yaptı :))) Daha sonra resimlerini yüklüycem... Umarım sizede bir nebze ilham kaynağı olmuşumdur...

6 yorum:

  1. Merhaba dilek hanım
    Yeni başlamışsınız blog yazmaya.Takip etmeye çalışıyorum.Güzel bilgiler veriyorsunuz.Sevgilerimle Ayşegül.

    YanıtlaSil
  2. walla dilek hanım tebrik ediyorum.Özendirdiniz beni. Nezamandır mutfakda bir değişiklikler düşünüyordum, iyi bir fikir oldu bana.

    YanıtlaSil
  3. Bencede düşündüklerinizi ertelemeyin derim :))

    YanıtlaSil
  4. Bahar temizliği yapıcam.Evde birkaç değişiklik yapayım diyodum, yazınız denk geldi:)Perdeyi yenilemeyi ve bir kısım duvar kağıdı yapmayı düşünüyorum:)Valla siz böyle yazılar yazmaya devam edin,bende evde uygularım:)Nilay Karaca

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nilay hanım,
    Walla böyle yorumlar gördükçe çok mutlu oluyorum.teşekkür ederim..İnşallah bende yeni konularımla yol göstermeye devam edicem :)))

    YanıtlaSil

11 Mart 2012 Pazar

Mutfağımızı nasıl yenileriz !!!

Eski mutfağımızda yapacağımız birkaç küçük değişiklik bize yepyeni bir mutfak kazandırabilir, nasılmı?
* Dolapların iskeletini bırakarak sadece kapaklarını yenilmek bize maliyeti azaltır.
* Eğer kapaklarını değiştirmek istemiyorsanız, yeni çıkan ahşap boyaları ile dolabınızı istediğiniz renge boyayabilirsiniz.Üstünüde cilalayabilir, yada vernikleyebilirisiniz.Bence harika olur.Bunu deneyen arkadaşlarım oldu çokda güzel oldu :))
* Dolap kapakların kulplarını değiştirebilirsiniz
* Beyaz eşyalarınız yıpranmış olabilir, yeni çıkan stiker ve etiketler bence harika.Mutfağa zanginlik katacaktır.
*Mutfağınızın duvarı fayans değil ise, farklı bir renge boyayabilir, stikerler yapıştırabilirsiniz.
* Perdenizi yenileyebilirsiniz.

Peki ben neler yaptım mutfağımda..?
Evimde değişiklik yapmayı seviyorum zamanım oldukça. Çalışan bir anne olduğum için genelde hep tasarlıyorum:)) Yapmak ise eşime kalıyor. Biraz oflayıp pofflasada ,aradana birkaç ay geçsede yapıyor :))))  3 senelik evliyim, bu nedenle mutfağım çok yeni.. Ama evlendikten sonra mutfakda bazı değişiklikler yaptım. Kulplarını değiştirdim, daha modern durdu..Mutfak duvarımın bir kısmını kağıt döşedim..Tablolar asdım. Perdemi yeniledim.Sticerkler yapıştırdım. Tabii bunların hepsini eşim yaptı :))) Daha sonra resimlerini yüklüycem... Umarım sizede bir nebze ilham kaynağı olmuşumdur...

6 yorum:

  1. Merhaba dilek hanım
    Yeni başlamışsınız blog yazmaya.Takip etmeye çalışıyorum.Güzel bilgiler veriyorsunuz.Sevgilerimle Ayşegül.

    YanıtlaSil
  2. walla dilek hanım tebrik ediyorum.Özendirdiniz beni. Nezamandır mutfakda bir değişiklikler düşünüyordum, iyi bir fikir oldu bana.

    YanıtlaSil
  3. Bencede düşündüklerinizi ertelemeyin derim :))

    YanıtlaSil
  4. Bahar temizliği yapıcam.Evde birkaç değişiklik yapayım diyodum, yazınız denk geldi:)Perdeyi yenilemeyi ve bir kısım duvar kağıdı yapmayı düşünüyorum:)Valla siz böyle yazılar yazmaya devam edin,bende evde uygularım:)Nilay Karaca

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nilay hanım,
    Walla böyle yorumlar gördükçe çok mutlu oluyorum.teşekkür ederim..İnşallah bende yeni konularımla yol göstermeye devam edicem :)))

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim