3 Mart 2012 Cumartesi

şifon bluzlerimm:))

 Çizgili ve puantiyeli desenler bu sene çok moda.. Baharda ve yaz aylarında çok tercih edilen şifonlarda bu sene çok moda. Özellikle çalışan bayanların çok tercih ettiği bir bluz ve gömlek türü :)) Ben çok rahat ediyorum açıkçası. Düz dar bir etekle bayılıyorum :))
 Tarçın renginide bir çok mağazada görüyorumve çok beğeniyorum:))
 
 Kahve rengi ve açık krem puantiyeli bluzumm
 Bu siyah bluzuma sonradan dantel ekledim yaka süsü olarak onuda ekleyeceğim.
Tekrar slm arkadaşlarr :)))  1 haftadır yıllık izindeydim, oğlumla güzel bir hafta geçirdim:)) Ama malesef pazartesi iş başı ::(( Bu arada akşamları oğlumu uyuttuktan sonra bazı bluz çalışmalarım oldu :)) Bunların yayınlıyacağım şimdi :)) Umarım beğenirsiniz:)) Bluzlarımı burda dergisinin kalıplarından yararlanarak çıkarttım. Bu arada başka gömleklerimdende yararlandım..Kolları biraz düşük oldu ama yinede üzerimde güzel duruyor. Haftaya işe başladığımda tek tek giymeyi planlıyorum tabii İzmir'de havalar güzel olursaa:)) Ozamanda üzerimde çekilmiş birkaç resmimi eklerim:))
Çok basit bir dikim oldu ,sadeceoverlok için terziye götürdüm birde yakalakarını düzelttirdim:)) Çok acemiyim aslında.Herhangi bir kursa gitmedim. Sadece birkaç zorlu denemeden sonra bunları yapmaya başladım.Şimdilik basit modelleri yapıyorum ama ileride ....:)))

7 yorum:

  1. Ne güzel bunlar, lütfen detaylı olarak anlatırmısınız mümkünse kalıplarını yayınlayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. Arkidişim tebrik ediyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. merhaba. izmirde nerelerden kumas aliyorsunuz fiyatlar uygun mu bilgilendirir misiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Ben genelde Bozyaka'dan alıyorum kumaşlarımı.Oturduğum semtte hiç kumaşçı yok. Açıkçası Kemeraltı'nada gidemiyorum çalıştığım için.. Ama fiyatları uygun.Genelde parça kumaş alıyorum. 4-5-6 TL .. O civarda tutuyor..

    YanıtlaSil
  5. aa cok sevindim bozyakaya yakinim ben eskiizmir tarafnda oturuyorum. neresndedir bu kumasci bozyakanin adi sani nedir dukkanin :) haftasonu hemen atayim kendimi oraya :))

    YanıtlaSil
  6. Bozyaka Zincirlikuyuda Dalgıçlar ekmek fırını var. O hizada ışıklar var. Köşede hatta taksi durağı var:))O sokak içinde zaten. Kumaşları görürsün..Dükkanın adını bende bilmiyorum ama kime sorsan gösterir zaten :))

    YanıtlaSil
  7. cok tesekkur ederim dilek hanimm cok sık gittigim bir yer ama daha once o sokaga hic girmemistim bugun yarin hemen gidecegim. sagolun neseli dikislerr :)

    YanıtlaSil

3 Mart 2012 Cumartesi

şifon bluzlerimm:))

 Çizgili ve puantiyeli desenler bu sene çok moda.. Baharda ve yaz aylarında çok tercih edilen şifonlarda bu sene çok moda. Özellikle çalışan bayanların çok tercih ettiği bir bluz ve gömlek türü :)) Ben çok rahat ediyorum açıkçası. Düz dar bir etekle bayılıyorum :))
 Tarçın renginide bir çok mağazada görüyorumve çok beğeniyorum:))
 
 Kahve rengi ve açık krem puantiyeli bluzumm
 Bu siyah bluzuma sonradan dantel ekledim yaka süsü olarak onuda ekleyeceğim.
Tekrar slm arkadaşlarr :)))  1 haftadır yıllık izindeydim, oğlumla güzel bir hafta geçirdim:)) Ama malesef pazartesi iş başı ::(( Bu arada akşamları oğlumu uyuttuktan sonra bazı bluz çalışmalarım oldu :)) Bunların yayınlıyacağım şimdi :)) Umarım beğenirsiniz:)) Bluzlarımı burda dergisinin kalıplarından yararlanarak çıkarttım. Bu arada başka gömleklerimdende yararlandım..Kolları biraz düşük oldu ama yinede üzerimde güzel duruyor. Haftaya işe başladığımda tek tek giymeyi planlıyorum tabii İzmir'de havalar güzel olursaa:)) Ozamanda üzerimde çekilmiş birkaç resmimi eklerim:))
Çok basit bir dikim oldu ,sadeceoverlok için terziye götürdüm birde yakalakarını düzelttirdim:)) Çok acemiyim aslında.Herhangi bir kursa gitmedim. Sadece birkaç zorlu denemeden sonra bunları yapmaya başladım.Şimdilik basit modelleri yapıyorum ama ileride ....:)))

7 yorum:

  1. Ne güzel bunlar, lütfen detaylı olarak anlatırmısınız mümkünse kalıplarını yayınlayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. Arkidişim tebrik ediyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. merhaba. izmirde nerelerden kumas aliyorsunuz fiyatlar uygun mu bilgilendirir misiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Ben genelde Bozyaka'dan alıyorum kumaşlarımı.Oturduğum semtte hiç kumaşçı yok. Açıkçası Kemeraltı'nada gidemiyorum çalıştığım için.. Ama fiyatları uygun.Genelde parça kumaş alıyorum. 4-5-6 TL .. O civarda tutuyor..

    YanıtlaSil
  5. aa cok sevindim bozyakaya yakinim ben eskiizmir tarafnda oturuyorum. neresndedir bu kumasci bozyakanin adi sani nedir dukkanin :) haftasonu hemen atayim kendimi oraya :))

    YanıtlaSil
  6. Bozyaka Zincirlikuyuda Dalgıçlar ekmek fırını var. O hizada ışıklar var. Köşede hatta taksi durağı var:))O sokak içinde zaten. Kumaşları görürsün..Dükkanın adını bende bilmiyorum ama kime sorsan gösterir zaten :))

    YanıtlaSil
  7. cok tesekkur ederim dilek hanimm cok sık gittigim bir yer ama daha once o sokaga hic girmemistim bugun yarin hemen gidecegim. sagolun neseli dikislerr :)

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim