3 Mart 2012 Cumartesi

yarasa kol bluz

Tatata taaaaa :)))

Eveeeett şimdide yarasa kol bluz çalışmam:)) Şu an için dikemedim sadece biçtim:)) Ama en kısa sürede bitirip sonuçlandırıcamm.. Yarasa kol çok beğendiğim bir model :)) Hem zengin bir görünümü var.Ayrıca doğumdan sonra biraz kilolu olan bayanlara yani tam bana göree))Yine başka bir bluzumu kullanarak direk kumaşın üzerine kaşıp çıkarttım ve biçtim..
Oğlumu uyuttuktan sonra sanırım gece 1 civarıydı bunu yaptığımda.İlk resim çok net çıkmamış ama burada başka bir bluzumdan direk olarak kumaşın üzerine sabunla çizdim. Sonrada ölçülerini tekrar gözden geçirip, kesitm.Kenarların iğleneyip  üstüme giydim.Gerçekten çok güzel duruyor.İnşallah yarın dikicem.Ozaman eklerim üstümdeki halini :))
Ben seviyorum bu bluzu yaa:)) Dikimi kolay, giymesi rahat :))
Tekrar slm arkadaşlar, uzun bir aradan sonra sonunda dikimiş halini ekleyebildim.
Yaka kısmına siyah saten kumaş aldım.Son işim onu dikmek olucak..:))

2 yorum:

  1. Nasıl biçtiğinizi anlatabilirmisiniz,bende yapmak istiyorum.Acemiyim bu konuda..

    YanıtlaSil
  2. Resimlerini yayınlarken aynı zamandada açıklamalarını yazıcam.İnşallah bu akşam yapıcam :))

    YanıtlaSil

3 Mart 2012 Cumartesi

yarasa kol bluz

Tatata taaaaa :)))

Eveeeett şimdide yarasa kol bluz çalışmam:)) Şu an için dikemedim sadece biçtim:)) Ama en kısa sürede bitirip sonuçlandırıcamm.. Yarasa kol çok beğendiğim bir model :)) Hem zengin bir görünümü var.Ayrıca doğumdan sonra biraz kilolu olan bayanlara yani tam bana göree))Yine başka bir bluzumu kullanarak direk kumaşın üzerine kaşıp çıkarttım ve biçtim..
Oğlumu uyuttuktan sonra sanırım gece 1 civarıydı bunu yaptığımda.İlk resim çok net çıkmamış ama burada başka bir bluzumdan direk olarak kumaşın üzerine sabunla çizdim. Sonrada ölçülerini tekrar gözden geçirip, kesitm.Kenarların iğleneyip  üstüme giydim.Gerçekten çok güzel duruyor.İnşallah yarın dikicem.Ozaman eklerim üstümdeki halini :))
Ben seviyorum bu bluzu yaa:)) Dikimi kolay, giymesi rahat :))
Tekrar slm arkadaşlar, uzun bir aradan sonra sonunda dikimiş halini ekleyebildim.
Yaka kısmına siyah saten kumaş aldım.Son işim onu dikmek olucak..:))

2 yorum:

  1. Nasıl biçtiğinizi anlatabilirmisiniz,bende yapmak istiyorum.Acemiyim bu konuda..

    YanıtlaSil
  2. Resimlerini yayınlarken aynı zamandada açıklamalarını yazıcam.İnşallah bu akşam yapıcam :))

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim