11 Nisan 2012 Çarşamba

Dantelli Etek !!!


Modanın son gözdelerinden; Dantel !!
Dantel ve güpür sevenlerdenim bende.. Dantelli etek dikimi ile ilgili bilgi aktarıcam. Benimde takip ettiğim bloglardan birinde dantelli etek dikim aşamalarını anlatmış.Çok faydalanacağınıza eminim.

Eteğin yapım aşamalarını buradan http://elleapparel.blogspot.com/2010/11/lace-for-days-skirt.html takip edebilirsiniz. Buradaki dantelleri ayrı ayrı dikmiş. Siz komple bir dantel parçasıda üzerine ekleyebilirsiniz. Ben öyle yaptım. Mor renkli bir dantelli etek diktim kendime. Belinide lastikli yaptımm. Gerçektende harika durdu. Resimleri pek net çıkmamış ama yinede görmenizi istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Nisan 2012 Çarşamba

Dantelli Etek !!!


Modanın son gözdelerinden; Dantel !!
Dantel ve güpür sevenlerdenim bende.. Dantelli etek dikimi ile ilgili bilgi aktarıcam. Benimde takip ettiğim bloglardan birinde dantelli etek dikim aşamalarını anlatmış.Çok faydalanacağınıza eminim.

Eteğin yapım aşamalarını buradan http://elleapparel.blogspot.com/2010/11/lace-for-days-skirt.html takip edebilirsiniz. Buradaki dantelleri ayrı ayrı dikmiş. Siz komple bir dantel parçasıda üzerine ekleyebilirsiniz. Ben öyle yaptım. Mor renkli bir dantelli etek diktim kendime. Belinide lastikli yaptımm. Gerçektende harika durdu. Resimleri pek net çıkmamış ama yinede görmenizi istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim