26 Nisan 2012 Perşembe

saten bluz :))

Merhaba arkadaşlar,

Amma çookk bluz diktim :)) Bu sene puantiyeler çok moda olduğu için, çoğu bluzum da bu ayrıntılardan var:)) Saten bir kumaş almıştım. Büyük puantiyeli. Uzun zamandır napayım derken, sonunda bluz yapmaya karar verdim. Resimlerden görüleceği üzere; başka bir badynin üzerinden kendimce kalıp çıkardım.:))
Bir not düşmek isterimki; kendi ölçülüerimi alıp bluzumun bel  genişliğini ona göre ayarlıyorum. Çünkü kumaşım saten olduğu için esnemiyor. Bluzunuz istediğini kadar üzerinizdeki büyük olsun, kolayı var. Hertürlü daraltabilirsiniz. Ama dar kesilmiş bir kumaşı tekrar büyütmek malesefki olmuyor, olsada ben yapamıyorum :)) Yaz eldiği için, kolarını  kısa yaptım. Size kalmış, askılıda yapabilirsiniz, uzun kolda yapabilirsiniz..

Bir haftadır dikmeyi bekliyor, umarım bu hafta diker ve giyerim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Nisan 2012 Perşembe

saten bluz :))

Merhaba arkadaşlar,

Amma çookk bluz diktim :)) Bu sene puantiyeler çok moda olduğu için, çoğu bluzum da bu ayrıntılardan var:)) Saten bir kumaş almıştım. Büyük puantiyeli. Uzun zamandır napayım derken, sonunda bluz yapmaya karar verdim. Resimlerden görüleceği üzere; başka bir badynin üzerinden kendimce kalıp çıkardım.:))
Bir not düşmek isterimki; kendi ölçülüerimi alıp bluzumun bel  genişliğini ona göre ayarlıyorum. Çünkü kumaşım saten olduğu için esnemiyor. Bluzunuz istediğini kadar üzerinizdeki büyük olsun, kolayı var. Hertürlü daraltabilirsiniz. Ama dar kesilmiş bir kumaşı tekrar büyütmek malesefki olmuyor, olsada ben yapamıyorum :)) Yaz eldiği için, kolarını  kısa yaptım. Size kalmış, askılıda yapabilirsiniz, uzun kolda yapabilirsiniz..

Bir haftadır dikmeyi bekliyor, umarım bu hafta diker ve giyerim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim