11 Nisan 2012 Çarşamba

Yeni sezonun olmazsa olmazı : Dolgu Topuklar !!!

Merhaba hanımlar,



Her kadın gibi bende yüksek topuklu ayakkabıları severim. Eskiden ince topuklu ayakkabılar kullanırdım.Lakin araba kullanmayıda zorlaştırdığı için ( daha doğrusu ben kullanamadığım için :D ) yanıma bir çiftte düz ayakkabı alırdım. Arabayı öyle kullanır park ettikten sonra tekrar ayakkabı değiştirirdim. Ne zor işdi yaa :))) 
Daha sonraları dolgu topukları keşfettim.Ve rahatladım:)) Eskiden çokda fazla seçenek yokdu ama şimdilerde son yılların son gözdesi dolgu topuklar !!!  Binbir çeşit farklı tasarımıyla biz bayanların ilk tercihi oldu diyebilirim.Uzun süredir ayakkabı seçimlerimi yaparken illaki dolgu topuklu olsun isterim..:)) Bu sezonda da zaten dolgu topuklar çok moda. Şimdi sizlere birkaç farklı model sunucam. Umarım beğenirsiniz..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Nisan 2012 Çarşamba

Yeni sezonun olmazsa olmazı : Dolgu Topuklar !!!

Merhaba hanımlar,



Her kadın gibi bende yüksek topuklu ayakkabıları severim. Eskiden ince topuklu ayakkabılar kullanırdım.Lakin araba kullanmayıda zorlaştırdığı için ( daha doğrusu ben kullanamadığım için :D ) yanıma bir çiftte düz ayakkabı alırdım. Arabayı öyle kullanır park ettikten sonra tekrar ayakkabı değiştirirdim. Ne zor işdi yaa :))) 
Daha sonraları dolgu topukları keşfettim.Ve rahatladım:)) Eskiden çokda fazla seçenek yokdu ama şimdilerde son yılların son gözdesi dolgu topuklar !!!  Binbir çeşit farklı tasarımıyla biz bayanların ilk tercihi oldu diyebilirim.Uzun süredir ayakkabı seçimlerimi yaparken illaki dolgu topuklu olsun isterim..:)) Bu sezonda da zaten dolgu topuklar çok moda. Şimdi sizlere birkaç farklı model sunucam. Umarım beğenirsiniz..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim