10 Mayıs 2012 Perşembe

Pizza pizzaaa yapımı !!!



Merhaba bayanlar,
Geçenlerde bi haftasonu evde ilk defa pizza yaptım.Bende tarifini internetten aldım.Korktuğum gibi olmadı, gerçektende güzeldi..:)) Resimlerini çekmiştim. Yoğunluk nedeniyle ancak yazma fırsatı bulabildim. Gerçektende kolay yapılıyor. Umarım sizde beğenirsiniz..

Malzemeler :

Hamuru için :

1 yumurta,
2.5 su bardağı un,
2 çorba kaşığı un.
Yarım çay bardağı sıvı yağ,
Yarım çay bardağı ılık süt,
1 kaşık kuru maya,
1 tatlı kaşığı şeker,
Tuz.

Üzeri için :

Domates sosu,
Kaşar ve üzerine istediğiniz herşeyy...

Yapılışı :
Önce hamurunu yoğuruyoruz. Hamuru yaptıktan sonra, ılık bir ortamda 1 saat kadar bekletiyoruz. Sonra Tepsinin şekline göre açıyoruz hamuru.Hamur elinize yapışabilir. Elinizi ve hamuru unlarsanız daha rahat edersiniz. Hamuruda tepsiye yerleştirdikten sonra önce domates sosunuzu sürüyorsunuz. Ben Domates rendeliyorum. Birazda zeytinyağı ve karabiber ekledim.O şekilde sosunu önce sürdüm. Sonra Allah ne verdiyse :)) sucuk, salam, mantar, zeytin, biber :))) istediğiniz herşeyi ekleyebilirsiniz. En sonda rendelenmiş kaşar serpiştiriyorum. 150-180 derecelik frında pişiriyorum. Hepimize afiyet olsunn :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Mayıs 2012 Perşembe

Pizza pizzaaa yapımı !!!



Merhaba bayanlar,
Geçenlerde bi haftasonu evde ilk defa pizza yaptım.Bende tarifini internetten aldım.Korktuğum gibi olmadı, gerçektende güzeldi..:)) Resimlerini çekmiştim. Yoğunluk nedeniyle ancak yazma fırsatı bulabildim. Gerçektende kolay yapılıyor. Umarım sizde beğenirsiniz..

Malzemeler :

Hamuru için :

1 yumurta,
2.5 su bardağı un,
2 çorba kaşığı un.
Yarım çay bardağı sıvı yağ,
Yarım çay bardağı ılık süt,
1 kaşık kuru maya,
1 tatlı kaşığı şeker,
Tuz.

Üzeri için :

Domates sosu,
Kaşar ve üzerine istediğiniz herşeyy...

Yapılışı :
Önce hamurunu yoğuruyoruz. Hamuru yaptıktan sonra, ılık bir ortamda 1 saat kadar bekletiyoruz. Sonra Tepsinin şekline göre açıyoruz hamuru.Hamur elinize yapışabilir. Elinizi ve hamuru unlarsanız daha rahat edersiniz. Hamuruda tepsiye yerleştirdikten sonra önce domates sosunuzu sürüyorsunuz. Ben Domates rendeliyorum. Birazda zeytinyağı ve karabiber ekledim.O şekilde sosunu önce sürdüm. Sonra Allah ne verdiyse :)) sucuk, salam, mantar, zeytin, biber :))) istediğiniz herşeyi ekleyebilirsiniz. En sonda rendelenmiş kaşar serpiştiriyorum. 150-180 derecelik frında pişiriyorum. Hepimize afiyet olsunn :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim