28 Mayıs 2012 Pazartesi

straptez elbise dikimi:))

Merhaba bayanlar,

Uzun zamandır post yazamıyordum.İşler yoğundu biraz. Ama tabiki boş geçirmedim bu zamanımı.. Akşamları biraz biraz birkaç kıyafet diktim kendime.. Bu sene en çok giymekten zevk alacağım straptez elbiselerim... Şimdi sizlere birini göstereceğim:))




Resimlerdende gördüğünüz gibi basit bir dikimi ama şık bir duruşu var elbisenin .. Üst kısımını 2 c. kadar katlayıp diktim ve içinden lastik geçirdim. Elbisenin üst kısmı ayrı alt kısmı ayrı. Alt kısmını ise göz kararı pile yapıp diktim. En sonda alt kenarları kıvırıp diktim. İki kumaşı birleştirdiğim yere elbiseye uygun olarak beyaz kurdela aldım. Fisto kumaştan. Onuda diktim ve elbisem bitmiş oldu. En kısa zamanda giyilmiş hali ile resimlerini yüklüycem :)) Aslında elbisenin dikimi yaklaşık bir saat kadar sürüyor ama malesef benim yaramaz oğlum durmadığı için, 2-3 günde ancak bitirebiliyorum. Buda benim oğluşumm :)))

1 yorum:

28 Mayıs 2012 Pazartesi

straptez elbise dikimi:))

Merhaba bayanlar,

Uzun zamandır post yazamıyordum.İşler yoğundu biraz. Ama tabiki boş geçirmedim bu zamanımı.. Akşamları biraz biraz birkaç kıyafet diktim kendime.. Bu sene en çok giymekten zevk alacağım straptez elbiselerim... Şimdi sizlere birini göstereceğim:))




Resimlerdende gördüğünüz gibi basit bir dikimi ama şık bir duruşu var elbisenin .. Üst kısımını 2 c. kadar katlayıp diktim ve içinden lastik geçirdim. Elbisenin üst kısmı ayrı alt kısmı ayrı. Alt kısmını ise göz kararı pile yapıp diktim. En sonda alt kenarları kıvırıp diktim. İki kumaşı birleştirdiğim yere elbiseye uygun olarak beyaz kurdela aldım. Fisto kumaştan. Onuda diktim ve elbisem bitmiş oldu. En kısa zamanda giyilmiş hali ile resimlerini yüklüycem :)) Aslında elbisenin dikimi yaklaşık bir saat kadar sürüyor ama malesef benim yaramaz oğlum durmadığı için, 2-3 günde ancak bitirebiliyorum. Buda benim oğluşumm :)))

1 yorum:

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim