25 Haziran 2012 Pazartesi

Beyaz etek !!

Merhaba arkadaşlar,

Bu sıcaklar fena ...Hepimiz muzdaribiz :)) Birde oğlum Demir'den dolayıda hiçbirşey yapamıyorum artık.Dikiş makinesine kafayı takmış durumda :)) Evde saklayacak yer arıyorum, okadar vahim yani durumum :))
Uzun zamandır beyaz bir etek dikmek istiyordum.. İki haftadır elim bir türlü kumaşa gitmiyordu. Neyseki sonunda eteği biçtim .Ama birkaç gün daha geçipte dikemeyince artık terziye götürdüm. Neyseki yarım saatte hallettim işimi :))
Herzamanki düz dar kalıbımı kullandım. Gerçi artık elim alıştığı için çoğu zaman kendi ölçülerimi kumaşın üstüne işaretleyip, direk kesiyorum. Hafif toplu bayanlara, bu kesim daha çok hitap ediyor diye düşünüyorum:):))
Neyse lafı fazla uzatmayayımm :)) Umarım beğenirsiniz :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

25 Haziran 2012 Pazartesi

Beyaz etek !!

Merhaba arkadaşlar,

Bu sıcaklar fena ...Hepimiz muzdaribiz :)) Birde oğlum Demir'den dolayıda hiçbirşey yapamıyorum artık.Dikiş makinesine kafayı takmış durumda :)) Evde saklayacak yer arıyorum, okadar vahim yani durumum :))
Uzun zamandır beyaz bir etek dikmek istiyordum.. İki haftadır elim bir türlü kumaşa gitmiyordu. Neyseki sonunda eteği biçtim .Ama birkaç gün daha geçipte dikemeyince artık terziye götürdüm. Neyseki yarım saatte hallettim işimi :))
Herzamanki düz dar kalıbımı kullandım. Gerçi artık elim alıştığı için çoğu zaman kendi ölçülerimi kumaşın üstüne işaretleyip, direk kesiyorum. Hafif toplu bayanlara, bu kesim daha çok hitap ediyor diye düşünüyorum:):))
Neyse lafı fazla uzatmayayımm :)) Umarım beğenirsiniz :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim