25 Haziran 2012 Pazartesi

Demir'in havuz keyfi:)

Mayıs ayı ile birlikte haftasonlarını denizde geçiriyoruz genelde. Demir'de suyu çok seviyor ve denizdede bizi çok yoruyor:) Hiç oturmak bilmiyor ve devamlı denizin içinde. Ben Demir'i genelde saat 15:00 den sonra deniz götürüyorum ve yüksek faktörlü krem kullanıyorum. Malum güneş ışığına fazla maruz kalsın istemiyorum.
Bu hafta eşimin işlerinin yoğunluğu nedeniyle yazlığa gitmedik. Pazar gününü evimizde geçirdik.Sabah kahvaltı için eşim ekmek almaya gitti ve bir sürprizle geldi :))
Demir'e havuz :)) Walla Demirden daha çok mutlu oldum diyebilrim :)) Evde durmak istemiyor çünkü:)) Hemen havuzu şişrip balkona koyduk. Sonrada içini ılık suyla doldurduk.
 Ve değmeyin keyfimizee :)))) Huzur varmış yaa:)) İki saat kadar oynadı ve yoruldu :)) Tabii bizde yanındayız, yalnız bırakmıyoruz, gözümüz üstündee :)) Biz bunu neden daha önce almadıkki eve. :)) Tamam yazlıkta havuzada giriyor , denizede. Ama ya İzmir'de evde !!!

Neyse lafı fazla uzatmayayım.. Tavsiye ediyorum arkadaşlar :))) Sizlerde alın bir tane:)) Öğlenleri bir saat uyuyan oğlum , dün 3 saat uyudu..Okadar yorulmuş yani:)) Hiperaktif çocuklara itina ile tavsiye ediyorum :))


2 yorum:

25 Haziran 2012 Pazartesi

Demir'in havuz keyfi:)

Mayıs ayı ile birlikte haftasonlarını denizde geçiriyoruz genelde. Demir'de suyu çok seviyor ve denizdede bizi çok yoruyor:) Hiç oturmak bilmiyor ve devamlı denizin içinde. Ben Demir'i genelde saat 15:00 den sonra deniz götürüyorum ve yüksek faktörlü krem kullanıyorum. Malum güneş ışığına fazla maruz kalsın istemiyorum.
Bu hafta eşimin işlerinin yoğunluğu nedeniyle yazlığa gitmedik. Pazar gününü evimizde geçirdik.Sabah kahvaltı için eşim ekmek almaya gitti ve bir sürprizle geldi :))
Demir'e havuz :)) Walla Demirden daha çok mutlu oldum diyebilrim :)) Evde durmak istemiyor çünkü:)) Hemen havuzu şişrip balkona koyduk. Sonrada içini ılık suyla doldurduk.
 Ve değmeyin keyfimizee :)))) Huzur varmış yaa:)) İki saat kadar oynadı ve yoruldu :)) Tabii bizde yanındayız, yalnız bırakmıyoruz, gözümüz üstündee :)) Biz bunu neden daha önce almadıkki eve. :)) Tamam yazlıkta havuzada giriyor , denizede. Ama ya İzmir'de evde !!!

Neyse lafı fazla uzatmayayım.. Tavsiye ediyorum arkadaşlar :))) Sizlerde alın bir tane:)) Öğlenleri bir saat uyuyan oğlum , dün 3 saat uyudu..Okadar yorulmuş yani:)) Hiperaktif çocuklara itina ile tavsiye ediyorum :))


2 yorum:

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim