25 Haziran 2012 Pazartesi

Elbise yenileme / Dress Tuning

Merhabalar,,




Çok sevdiğim bir elbisem var. Ve kilo aldığım için üst kısmı dar geliyordu. Nedense bu kıyafetimi vermek hiç içimden gelmedi.:) Bu nedenlede elbiseyi yenilemeye karar verdim.  Haftasonu kestim.Aslında amacım sadece etek yapmaktı. Bu nedenle istediğim ölçüde kestim. Üst kısmındanda eteğe kemer yapıcaktım ama sonradan onada kıyamadım :)) Ve üstündende bolero yapayım dedim :)) Eteğede artık kalın bir bel lastiği dikicem. Zaten son günlerde bel lastiğide çok moda..Şimdilik kestim :)) İnaşallah en kısa zamanda dikicem :))

2 yorum:

  1. Benimde böyle bir elbisem vardı.Bende terziye götüreyim bari :DD

    YanıtlaSil

25 Haziran 2012 Pazartesi

Elbise yenileme / Dress Tuning

Merhabalar,,




Çok sevdiğim bir elbisem var. Ve kilo aldığım için üst kısmı dar geliyordu. Nedense bu kıyafetimi vermek hiç içimden gelmedi.:) Bu nedenlede elbiseyi yenilemeye karar verdim.  Haftasonu kestim.Aslında amacım sadece etek yapmaktı. Bu nedenle istediğim ölçüde kestim. Üst kısmındanda eteğe kemer yapıcaktım ama sonradan onada kıyamadım :)) Ve üstündende bolero yapayım dedim :)) Eteğede artık kalın bir bel lastiği dikicem. Zaten son günlerde bel lastiğide çok moda..Şimdilik kestim :)) İnaşallah en kısa zamanda dikicem :))

2 yorum:

  1. Benimde böyle bir elbisem vardı.Bende terziye götüreyim bari :DD

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim