26 Haziran 2012 Salı

Keten elbise !!

Yazın vazgeçilmezi, Keten ler !!
Bu sezonun bomba rengi Mercan !!



Böyle bir kıyafet dikmek istedim. Yeni bir creat projesiyle karşınızdayım :)) Geçenlerde uğradığım kumaşçımda çok hoşuma gitmişti mercan rengi .Ve üstelik keten kumaşdı :)) Tabii aldım hemen :)) Düz ve straptez elbise yapıcam. Basit bir model olucak ama zaten kumaşın rengi gözalıcı. Çok canlı. Bu kadar canlı bir renkdede sade bir kesimin hoş olucağını düşündüm. Üstelik kumaşımda keten..Belki sonradan kolda ekleyebilirim ..Bu konuda biraz kararsızım. Bakalım sonuç nasıl olucak. Şimdilik biçtim ve kenarlarını diktim.Sadece lastik geçiricem ve alt kısmını dikicem. Giyilmiş halinide bu hafta inşallah yeni bir postta gösteririm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Haziran 2012 Salı

Keten elbise !!

Yazın vazgeçilmezi, Keten ler !!
Bu sezonun bomba rengi Mercan !!



Böyle bir kıyafet dikmek istedim. Yeni bir creat projesiyle karşınızdayım :)) Geçenlerde uğradığım kumaşçımda çok hoşuma gitmişti mercan rengi .Ve üstelik keten kumaşdı :)) Tabii aldım hemen :)) Düz ve straptez elbise yapıcam. Basit bir model olucak ama zaten kumaşın rengi gözalıcı. Çok canlı. Bu kadar canlı bir renkdede sade bir kesimin hoş olucağını düşündüm. Üstelik kumaşımda keten..Belki sonradan kolda ekleyebilirim ..Bu konuda biraz kararsızım. Bakalım sonuç nasıl olucak. Şimdilik biçtim ve kenarlarını diktim.Sadece lastik geçiricem ve alt kısmını dikicem. Giyilmiş halinide bu hafta inşallah yeni bir postta gösteririm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim