20 Haziran 2012 Çarşamba

Kolay bolero dikimi!!




Evet arkadaşlar,
Başka bir blogdan bulduğum kolay bolero yapımını sizlere göstermek istiyorum. Detaylarına http://www.threadsmagazine.com/item/11045/circular-vest tıklayarak ulaşabilirsiniz..
Bende zaten böyle bir bolero dikmek istiyordum, banada iyi bir fikir oldu :))
Ayrıca bu boleroya kolda yapmayı düşünüyorum.Sonbahar aylarında ceket olarakda çok rahat kullabiliriz. Evde tam buna uygun bir kumaşım vardı:)) Walla çokda iyi oldu, yapayım ben bunu :)))

1 yorum:

20 Haziran 2012 Çarşamba

Kolay bolero dikimi!!




Evet arkadaşlar,
Başka bir blogdan bulduğum kolay bolero yapımını sizlere göstermek istiyorum. Detaylarına http://www.threadsmagazine.com/item/11045/circular-vest tıklayarak ulaşabilirsiniz..
Bende zaten böyle bir bolero dikmek istiyordum, banada iyi bir fikir oldu :))
Ayrıca bu boleroya kolda yapmayı düşünüyorum.Sonbahar aylarında ceket olarakda çok rahat kullabiliriz. Evde tam buna uygun bir kumaşım vardı:)) Walla çokda iyi oldu, yapayım ben bunu :)))

1 yorum:

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim