27 Haziran 2012 Çarşamba

Peplum Bluz !!

Bu sene peplum bluzler ve etekler çok moda. Özellikle zayıf hanımlara daha çok yakışıyor diye düşünüyorum.Bende kendime peplum bluz yapmıştım. Bluzun altına dar kesimli bir etek hoş durur diye düşündüm. Geçenlerde işe giderken giymiştim.



Kumaşımdan dolayı uç kısımlar biraz daha kısa oldu :)) Ama böylede güzel :)) Normal bir askılı tişörtün kalıbını yaptım. Bel kısmını biraz daha yukarıda tuttum ve  kumaşım az olduğu için, uç kısmını biraz daha kısa yapmak zorunda kaldım. Umarım beğenmişsinizdir. :)



2 yorum:

27 Haziran 2012 Çarşamba

Peplum Bluz !!

Bu sene peplum bluzler ve etekler çok moda. Özellikle zayıf hanımlara daha çok yakışıyor diye düşünüyorum.Bende kendime peplum bluz yapmıştım. Bluzun altına dar kesimli bir etek hoş durur diye düşündüm. Geçenlerde işe giderken giymiştim.



Kumaşımdan dolayı uç kısımlar biraz daha kısa oldu :)) Ama böylede güzel :)) Normal bir askılı tişörtün kalıbını yaptım. Bel kısmını biraz daha yukarıda tuttum ve  kumaşım az olduğu için, uç kısmını biraz daha kısa yapmak zorunda kaldım. Umarım beğenmişsinizdir. :)



2 yorum:

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim