20 Haziran 2012 Çarşamba

SATEN BLUZ !!

Merhaba arkidişler ;

Uzun zamandır bilgisayarımdaki bir sorun nedeniyle resim yükleyemiyordum :(( Ama sorunum çözüldü. Artık bir çok postumla karşınızdayım :)) 


Saten bluzları seviyorum. Bu senede çok moda puantiyeler. Birçok mağazada karşımıza çıkıyor. Bende beğendiğim bluzu diktim. Kalıbını kendim çıkardım yine. Başka bir bluzumdan yararlanarak yaptım. Üst kısmı hafif yarasa kol. Belime gelince tam oturuyor ve kalçaya doğru genişliyor.  İstediğim bir tarz :)) Giyilmeside rahat:)) Sadece yaka kısmına terzimde biye yaptırdım. Oda zamansızlıktan malesef :)) Umarım beğenmişsinizdir..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Haziran 2012 Çarşamba

SATEN BLUZ !!

Merhaba arkidişler ;

Uzun zamandır bilgisayarımdaki bir sorun nedeniyle resim yükleyemiyordum :(( Ama sorunum çözüldü. Artık bir çok postumla karşınızdayım :)) 


Saten bluzları seviyorum. Bu senede çok moda puantiyeler. Birçok mağazada karşımıza çıkıyor. Bende beğendiğim bluzu diktim. Kalıbını kendim çıkardım yine. Başka bir bluzumdan yararlanarak yaptım. Üst kısmı hafif yarasa kol. Belime gelince tam oturuyor ve kalçaya doğru genişliyor.  İstediğim bir tarz :)) Giyilmeside rahat:)) Sadece yaka kısmına terzimde biye yaptırdım. Oda zamansızlıktan malesef :)) Umarım beğenmişsinizdir..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim