26 Haziran 2012 Salı

Şifon kumaşlar

Geçenlerde tek kollu elbise ile ilgili bir post yazmışdım.Sonrada zaten kumaşçıya gidip, birkaç şifon kumaş aldım kendime.:)) Burda sadece iki tanesini gösteriyorum.:))



Kırmızı olan elbiseyi , straptez elbise ama önü fırfırlı,
Siyahlı olan elbiseyide tek kollu ve fırfırlı yapmaya karar verdim.
İkiside uzun elbise olucak. İçlerine  tek bir astar yapıcam. Beyaz renkli.Oda straptez olucak. Bu tarz elbiselere devamlı astar dikmektense; böyle bir tane dikip, hepsine giymek daha mantıklı ve pratik geldi açıkçası :)) Bakalım nasıl olucak.Bu hafta bunları bitiricem ve en kısa sürede göstericem :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Haziran 2012 Salı

Şifon kumaşlar

Geçenlerde tek kollu elbise ile ilgili bir post yazmışdım.Sonrada zaten kumaşçıya gidip, birkaç şifon kumaş aldım kendime.:)) Burda sadece iki tanesini gösteriyorum.:))



Kırmızı olan elbiseyi , straptez elbise ama önü fırfırlı,
Siyahlı olan elbiseyide tek kollu ve fırfırlı yapmaya karar verdim.
İkiside uzun elbise olucak. İçlerine  tek bir astar yapıcam. Beyaz renkli.Oda straptez olucak. Bu tarz elbiselere devamlı astar dikmektense; böyle bir tane dikip, hepsine giymek daha mantıklı ve pratik geldi açıkçası :)) Bakalım nasıl olucak.Bu hafta bunları bitiricem ve en kısa sürede göstericem :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim