8 Haziran 2012 Cuma

Tek kollu elbiseler !!..

Son yıllarda çok sık gördüğümüz tek kollu elbiseler, artık günümüzde iyice benimsendi ve yeni bir modanın akımı oldu.Gece davetlerinde çok şık olabiliceğimiz, kurtarıcı elbiselerden olma yolunda :)) Bu sene kendime değişik straptez elbiseler diktim.( Fotoğrak makinesinden bir türlü aktarım yapamıyorum ama ).Ama tek kollu elbisede dikicem.. Özellikle narçiçeği  ve sarı rengi harika olur diye düşünüyorum. Zaten mağazalarda da çok sık rastlıyorum bu renklere. Ne güzel cıvıl cıvıll :))   Bi kumaşçıya gidesim var bugünn:)) İnşalla en kısa zamanda resimlerimle birlikte teker teker anlatıcam dikim aşmalarını..
Şimdi sizlere bazı elbise modelelerini sunucam umarım beğenirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Haziran 2012 Cuma

Tek kollu elbiseler !!..

Son yıllarda çok sık gördüğümüz tek kollu elbiseler, artık günümüzde iyice benimsendi ve yeni bir modanın akımı oldu.Gece davetlerinde çok şık olabiliceğimiz, kurtarıcı elbiselerden olma yolunda :)) Bu sene kendime değişik straptez elbiseler diktim.( Fotoğrak makinesinden bir türlü aktarım yapamıyorum ama ).Ama tek kollu elbisede dikicem.. Özellikle narçiçeği  ve sarı rengi harika olur diye düşünüyorum. Zaten mağazalarda da çok sık rastlıyorum bu renklere. Ne güzel cıvıl cıvıll :))   Bi kumaşçıya gidesim var bugünn:)) İnşalla en kısa zamanda resimlerimle birlikte teker teker anlatıcam dikim aşmalarını..
Şimdi sizlere bazı elbise modelelerini sunucam umarım beğenirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim