27 Haziran 2012 Çarşamba

Tişörtden elbiseye !!

Merhaba arkadaşlar,

Daha önceki bir postum ( tişört yenileme ) ilgili resimlerim burada :)) Tişörtde elbise yaptım .
Bir çok  mağazada görüp, çok hoşuma gitmişti. Bu sene belde kalın lastikler çok moda.Aslında çok beğenerek giydiğim bir tişörttü. Koton'dan almıştım.Koton mağazasınıda bu yüzden seviyorum. Çok yaratıcı kreasyonları var ve üstelik basit dikimi olan modelleri birkaç ufak detaylarla muhteşem yapıyorlar..


Resimde çok net çıkmamış ama beli kalın lastikli ve alt kısmınada kalın siyah bir penye kumaş diktim. Üstte güzel duruyor gerçekten. Hem spor, hem salaş, hem şık..

4 yorum:

  1. Bu tarz elbiseler her mağazada olmuyor ve özel kreasyonlar grubuna giriyor.Güzel olmuş beğendim bide üstünde görebilseydik :DD

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,
    Haklısın nedense giyinikken foto çekilmiyorum :=)

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuş ellerine sağlık:)) Marilyn Morroe ya bayılırım elbise şekli de cok ttlı olmus:)

    YanıtlaSil

27 Haziran 2012 Çarşamba

Tişörtden elbiseye !!

Merhaba arkadaşlar,

Daha önceki bir postum ( tişört yenileme ) ilgili resimlerim burada :)) Tişörtde elbise yaptım .
Bir çok  mağazada görüp, çok hoşuma gitmişti. Bu sene belde kalın lastikler çok moda.Aslında çok beğenerek giydiğim bir tişörttü. Koton'dan almıştım.Koton mağazasınıda bu yüzden seviyorum. Çok yaratıcı kreasyonları var ve üstelik basit dikimi olan modelleri birkaç ufak detaylarla muhteşem yapıyorlar..


Resimde çok net çıkmamış ama beli kalın lastikli ve alt kısmınada kalın siyah bir penye kumaş diktim. Üstte güzel duruyor gerçekten. Hem spor, hem salaş, hem şık..

4 yorum:

  1. Bu tarz elbiseler her mağazada olmuyor ve özel kreasyonlar grubuna giriyor.Güzel olmuş beğendim bide üstünde görebilseydik :DD

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,
    Haklısın nedense giyinikken foto çekilmiyorum :=)

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuş ellerine sağlık:)) Marilyn Morroe ya bayılırım elbise şekli de cok ttlı olmus:)

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim