20 Haziran 2012 Çarşamba

yarasa kol 2 :))

Selam arkadaşlar,

Evet yarasa kol bluzum ile karşınızdayım :))
Bunu kışın dikmiştim. Ama ancak bir ay önce kadar giymiştim ve ancak sizlere gösterebiliyorum :))
Resimde malesef çok net değil ama kumaşı çok güzel. Siyah üzerine saks mavisi ince dalgalar var. Gerçekten güzel görünüyor.
Yarasa kol; çok basit model. Ama kumaşı güzel ve kaliteli olursa, model kendini gerçekten çok zengin gösteriyor.
Umarım beğenirsiniz :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Haziran 2012 Çarşamba

yarasa kol 2 :))

Selam arkadaşlar,

Evet yarasa kol bluzum ile karşınızdayım :))
Bunu kışın dikmiştim. Ama ancak bir ay önce kadar giymiştim ve ancak sizlere gösterebiliyorum :))
Resimde malesef çok net değil ama kumaşı çok güzel. Siyah üzerine saks mavisi ince dalgalar var. Gerçekten güzel görünüyor.
Yarasa kol; çok basit model. Ama kumaşı güzel ve kaliteli olursa, model kendini gerçekten çok zengin gösteriyor.
Umarım beğenirsiniz :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim