27 Haziran 2012 Çarşamba

Zehirlenme Hattı : 114

Merhaba arkadaşlar, 


"Zehirlenme hattınıda napıcam  ama hadi bi kaydedeyim cebime, gün gelir lazım olur " demiştim ilk duyduğumda. 


Hareketli bir oğlum var. Evde normalde bütün deterjanlar ve kolonya gibi ürünler hep banyoda ve dolapta olur. Banyonun kapısıda hep kapalıdır. 
Geçe sene yazın oğlum 1 yaşına girmişti.Cumartesi günü iş çıkışı annemden alıp eve getirmiştim oğlumu. Tabi yeni yeni yürümeye başladığı içinde hep yanımda yada arkamda .. Banyoda çamaşırları ayırırken dolabın kapağı aralanmış ve bulaşık makinesi parlatıcısını eline almış. Ben zaten hemen gördüm  ve elinden alıp, banyoda bangonun üstüne koydum. Bir yandanda çamaşırları   ayırıyorum. Sanyelik bir durum yaa. Demir'de zaten yanımda. Kafamı bir çevirdim. Bangonun üstünden parlatıcıyı almış ve tam içerken yakaladım. EMin olamadım içip içmediğine. Ama kızardı biraz,midesi bulandı yada bana öyle geldi.Bende panikledim biraz. Hemen ağzını içini suyla yıkadım.Ben çok okuyan birisiyim.Allah'tanki öyleyim. Gerçekten herkese tavsiye ediyorum. İnternetten yada kitaptan muhakkak annelik üzerine ve ilk yardım üzerine kitaplar okuyun. Gerçekten o an aklınıza film şeridi gibi birşeyler geliyor ne yapmanız hakkında. Ağzını yıkadıktan sonra gözlerine baktım, normaldi. ( Cin gibi bakıyodu ve yine yaramazlık yapmak istiyordu bellii :))) ) 




Hemen anında zehirlenme hattını aradım. Zaten saniyesinde telefon açılıyor ve inanılmaz rahatlattılar beni. Sakinleştirdiler. Bir yandan telefonla konuştum, bir yandan Demirin bezini suyunu aldım yanıma. Ve seni sakince yönlendiriyorlar. Hemen markasını sordular parlatıcının. Söyledim. Ve artık içmiş ama tam olarakda emin değilim, tam içerken yakalamıştım çünkü. Evde yapabilceğin hiçbirşey yok hemen en yakın hastaneye götür dediler. Evim Ssk hastanesine çok yakın. 1 dk gibi bir mesafede. Oraya götürdüm ama bakamayız çünkü bebek daha dediler. Çocuk hastanesine git dediler. Ve oraya götürdüm.Ortalama olarak 8 dk sonra çocuk hastanesindeydim. Dörtlüleri yakıp, nasıl gittiğimi hala bilmiyorum. Ben nasıl kullandım o arabayı :((  


Behçet Uz Çocuk Hastanesi  .. Demir'in kendi doktoruda orada görevli ve hastaneden ayrıca çok memnunum. Anında müdahale ettiler.Çok acillik hasta var ve bukadar hızlı sonuç alma . Gerçekten hastanenin acil bölümü inanılmaz seri bir şekilde çalışıyor.Ve anında yoğun bakıma aldılar Demir'i. Bir kağıt imzaladım ve Demir'i gece yarısına kadar görmedim. Gece yoğun bakımdan çıktı ve normal odaya aldılar. Bende onunla kaldım odada tabi. AMa temiz çıktı bütün tahlilleri. Yutmamış ve sadece  ağzının içinde çıkmış olgular. Hastaneye çok erken götürmeminde çok büyük bir etkisi var tabii, hiç zaman kaybetmeden çok seri bir şekilde.Mutluydum sonuç olarak. Çünkü orada doktorlar bana birçok rahatsızlıktan bahsetmişlerdi. Yutmuş olsaydı belki, ömrü boyunca acılar çekicekti. 


Kendimide çok suçladım ama orada okadar çok zehirlenme vakası gördümki biraz moral buldum. Bir tek ben değildim yani.. O gece 10 taneden fazla zehirlenme vakası vardı. Kimisi kolonya içmiş, deterjan yemiş, turşu yap yemiş, bi şişe calpol içmiş, ilaç yemiş.. Neler neler... Ve gelen çocukların %95'i erkek di :)) Bu nedenle erkek çocukları gerçekten yaramaz oluyor :))


Ertesi gün Demirle hastane odasındayken onun birkaç resmini çektim:)) 






Bu nedenle lütfen  114 zehirlenme hattını kaydedin. Birgün lazım olur belki..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

27 Haziran 2012 Çarşamba

Zehirlenme Hattı : 114

Merhaba arkadaşlar, 


"Zehirlenme hattınıda napıcam  ama hadi bi kaydedeyim cebime, gün gelir lazım olur " demiştim ilk duyduğumda. 


Hareketli bir oğlum var. Evde normalde bütün deterjanlar ve kolonya gibi ürünler hep banyoda ve dolapta olur. Banyonun kapısıda hep kapalıdır. 
Geçe sene yazın oğlum 1 yaşına girmişti.Cumartesi günü iş çıkışı annemden alıp eve getirmiştim oğlumu. Tabi yeni yeni yürümeye başladığı içinde hep yanımda yada arkamda .. Banyoda çamaşırları ayırırken dolabın kapağı aralanmış ve bulaşık makinesi parlatıcısını eline almış. Ben zaten hemen gördüm  ve elinden alıp, banyoda bangonun üstüne koydum. Bir yandanda çamaşırları   ayırıyorum. Sanyelik bir durum yaa. Demir'de zaten yanımda. Kafamı bir çevirdim. Bangonun üstünden parlatıcıyı almış ve tam içerken yakaladım. EMin olamadım içip içmediğine. Ama kızardı biraz,midesi bulandı yada bana öyle geldi.Bende panikledim biraz. Hemen ağzını içini suyla yıkadım.Ben çok okuyan birisiyim.Allah'tanki öyleyim. Gerçekten herkese tavsiye ediyorum. İnternetten yada kitaptan muhakkak annelik üzerine ve ilk yardım üzerine kitaplar okuyun. Gerçekten o an aklınıza film şeridi gibi birşeyler geliyor ne yapmanız hakkında. Ağzını yıkadıktan sonra gözlerine baktım, normaldi. ( Cin gibi bakıyodu ve yine yaramazlık yapmak istiyordu bellii :))) ) 




Hemen anında zehirlenme hattını aradım. Zaten saniyesinde telefon açılıyor ve inanılmaz rahatlattılar beni. Sakinleştirdiler. Bir yandan telefonla konuştum, bir yandan Demirin bezini suyunu aldım yanıma. Ve seni sakince yönlendiriyorlar. Hemen markasını sordular parlatıcının. Söyledim. Ve artık içmiş ama tam olarakda emin değilim, tam içerken yakalamıştım çünkü. Evde yapabilceğin hiçbirşey yok hemen en yakın hastaneye götür dediler. Evim Ssk hastanesine çok yakın. 1 dk gibi bir mesafede. Oraya götürdüm ama bakamayız çünkü bebek daha dediler. Çocuk hastanesine git dediler. Ve oraya götürdüm.Ortalama olarak 8 dk sonra çocuk hastanesindeydim. Dörtlüleri yakıp, nasıl gittiğimi hala bilmiyorum. Ben nasıl kullandım o arabayı :((  


Behçet Uz Çocuk Hastanesi  .. Demir'in kendi doktoruda orada görevli ve hastaneden ayrıca çok memnunum. Anında müdahale ettiler.Çok acillik hasta var ve bukadar hızlı sonuç alma . Gerçekten hastanenin acil bölümü inanılmaz seri bir şekilde çalışıyor.Ve anında yoğun bakıma aldılar Demir'i. Bir kağıt imzaladım ve Demir'i gece yarısına kadar görmedim. Gece yoğun bakımdan çıktı ve normal odaya aldılar. Bende onunla kaldım odada tabi. AMa temiz çıktı bütün tahlilleri. Yutmamış ve sadece  ağzının içinde çıkmış olgular. Hastaneye çok erken götürmeminde çok büyük bir etkisi var tabii, hiç zaman kaybetmeden çok seri bir şekilde.Mutluydum sonuç olarak. Çünkü orada doktorlar bana birçok rahatsızlıktan bahsetmişlerdi. Yutmuş olsaydı belki, ömrü boyunca acılar çekicekti. 


Kendimide çok suçladım ama orada okadar çok zehirlenme vakası gördümki biraz moral buldum. Bir tek ben değildim yani.. O gece 10 taneden fazla zehirlenme vakası vardı. Kimisi kolonya içmiş, deterjan yemiş, turşu yap yemiş, bi şişe calpol içmiş, ilaç yemiş.. Neler neler... Ve gelen çocukların %95'i erkek di :)) Bu nedenle erkek çocukları gerçekten yaramaz oluyor :))


Ertesi gün Demirle hastane odasındayken onun birkaç resmini çektim:)) 






Bu nedenle lütfen  114 zehirlenme hattını kaydedin. Birgün lazım olur belki..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim