27 Temmuz 2012 Cuma

Yorgunluk var !!

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır post yazmıyorum, farkındayım. Ama bu sıcaklar ve yoğun iş temposu, insanda hal bırakmıyor :((
 Aslında evde bitirilmesi gereken birsürü kumaşım var. Ama akşamları gidince elim hiçbirine gitmiyor:((

Doğumdan sonra aldığım kilolardan kurtulmaya çalışıyorum:))  Bir diyetisyene gittim. Günde 6 öğün yiyorum. Haftada ortalama net 1 kilo verdim. Bu hafta 3. haftam.Eve erken bile gelsem, spor yapmaya çalışıyorum. Evimin karşısında park var. Orada koşuyorum. Şimdilik herşey yolunda:)) Kilolarda gidiyor:)) Bu nedenlede dikiş projelerini biraz erteliyor gibiyim:))

İnşallah yakın bir zamanda yeni postlarımla karşınızda olucam :))

Kendinize iyi bakın.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

27 Temmuz 2012 Cuma

Yorgunluk var !!

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır post yazmıyorum, farkındayım. Ama bu sıcaklar ve yoğun iş temposu, insanda hal bırakmıyor :((
 Aslında evde bitirilmesi gereken birsürü kumaşım var. Ama akşamları gidince elim hiçbirine gitmiyor:((

Doğumdan sonra aldığım kilolardan kurtulmaya çalışıyorum:))  Bir diyetisyene gittim. Günde 6 öğün yiyorum. Haftada ortalama net 1 kilo verdim. Bu hafta 3. haftam.Eve erken bile gelsem, spor yapmaya çalışıyorum. Evimin karşısında park var. Orada koşuyorum. Şimdilik herşey yolunda:)) Kilolarda gidiyor:)) Bu nedenlede dikiş projelerini biraz erteliyor gibiyim:))

İnşallah yakın bir zamanda yeni postlarımla karşınızda olucam :))

Kendinize iyi bakın.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim