10 Eylül 2012 Pazartesi

Bluz yaptım yine!!


Saten bluzlarımı seviyorum. Bu nedenle bi bluz daha diktim. Rengi net çıkmamış ama altın sarısı rengi.. Bu tarz çok diktiğim için, artık kalıbını göz kararı kesiyorum direk kumaş üstünde.. Basit bir model.. Burada yetiştiremedim ama yeni taşlar ve boncuklar aldım. Yaka kısmını süslemeyi düşünüyorum.Artık yeni bir dıy ile kaşınıza çıkarım :))

Umarım beğenmişsinizdir... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Eylül 2012 Pazartesi

Bluz yaptım yine!!


Saten bluzlarımı seviyorum. Bu nedenle bi bluz daha diktim. Rengi net çıkmamış ama altın sarısı rengi.. Bu tarz çok diktiğim için, artık kalıbını göz kararı kesiyorum direk kumaş üstünde.. Basit bir model.. Burada yetiştiremedim ama yeni taşlar ve boncuklar aldım. Yaka kısmını süslemeyi düşünüyorum.Artık yeni bir dıy ile kaşınıza çıkarım :))

Umarım beğenmişsinizdir... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim