10 Eylül 2012 Pazartesi

Pantalon dikimi !!!

Merhaba arkadaşlar,,

Uzun bir sessiszlikden sonra, bomba gibi dikişlerimle karşınızdayım :))) Gerçekten bir aydır yokum nerdeyse..Yazın aşırı sıcaklığı, oruç, bayram ,düğünler derken ancak geri dönebildim:))

Pijamamdan kalıp çıkarıp, pantalon diktim kendime. Umarım  beğenirsiniz..


 Burada pijamamı düzgün bir şekilde kumaşa yerleştirdim ve sabunla kalıbını çizdim. 2 şer cm. fazladan bıraktım.Herhangi bi sorunla karşılaşmayayım. Sizinde aklınızda olsun. Eğer kıyafetlerinizden direk olarak kalıp çıkarıyorsanız 2 şer cm. fazla pay bırakın.



Buda pantalomun bitmiş hali. Cep telefonundan çektiğim için malesef tam net çıkmamış. İlk defa dikmeme rağmen yinede iyi bir sonuç elde ettim :))
Burada belini gösteriyorum aslında :)) Beline lastik geçirdim ve çift dikiş kullandım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Eylül 2012 Pazartesi

Pantalon dikimi !!!

Merhaba arkadaşlar,,

Uzun bir sessiszlikden sonra, bomba gibi dikişlerimle karşınızdayım :))) Gerçekten bir aydır yokum nerdeyse..Yazın aşırı sıcaklığı, oruç, bayram ,düğünler derken ancak geri dönebildim:))

Pijamamdan kalıp çıkarıp, pantalon diktim kendime. Umarım  beğenirsiniz..


 Burada pijamamı düzgün bir şekilde kumaşa yerleştirdim ve sabunla kalıbını çizdim. 2 şer cm. fazladan bıraktım.Herhangi bi sorunla karşılaşmayayım. Sizinde aklınızda olsun. Eğer kıyafetlerinizden direk olarak kalıp çıkarıyorsanız 2 şer cm. fazla pay bırakın.



Buda pantalomun bitmiş hali. Cep telefonundan çektiğim için malesef tam net çıkmamış. İlk defa dikmeme rağmen yinede iyi bir sonuç elde ettim :))
Burada belini gösteriyorum aslında :)) Beline lastik geçirdim ve çift dikiş kullandım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim