18 Eylül 2012 Salı

Yeni saçlarım !!

Merhaba arkadaşlar,

Son birkaç aydır pek post yapamıyorum, farkındayım :((
Dönem dönem insanlar kendine bir detoks programı hazırlamalı ve uygulamalı diye düşünüyorum. Doğumdan sonra aldığım kilolardan kurtulamamıştım . Son iki aydır doktor kontrolünde diyet yapıyordum ve 9 kilo verdim. Bu nedenle kıyafette dikmedim pek. Nasıl olsa zayıflıycaktım diye :))
Hazır kiloda vermişken bari saçlarımıda değiştireyim dedim. Saçlarım siyahtı ve ben bakır kahve tonlarında bir renk istiyordum. Bunun için birkaç deneme yaptım evde ama olmadı. Tabiki paşa paşa kuaförün yolunu tuttum :)) Öncelikle saçlarımı açtı ve bakır kahveye boyadı. Tabi boyalarım ilk açılma olduğu için aktı ve 10 gün sonra ikinci kez boyattım. Ve tamda istediğim renk oldu. Ne yaparsak yapalım , onlar gibi yapamıyoruz malesef :)) Herişin bir üstadı var :))
Saçlarım şimdi bakır kahve. Ve ben, renginden çok memnunum..


Fotoğram makinemin pili bitti ve ben hala almadım :)) Bu nedenle cep telefonuyla oldu bu çekimler.Pek net çıkmamış ama idare eder diye düşünüyorum :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

18 Eylül 2012 Salı

Yeni saçlarım !!

Merhaba arkadaşlar,

Son birkaç aydır pek post yapamıyorum, farkındayım :((
Dönem dönem insanlar kendine bir detoks programı hazırlamalı ve uygulamalı diye düşünüyorum. Doğumdan sonra aldığım kilolardan kurtulamamıştım . Son iki aydır doktor kontrolünde diyet yapıyordum ve 9 kilo verdim. Bu nedenle kıyafette dikmedim pek. Nasıl olsa zayıflıycaktım diye :))
Hazır kiloda vermişken bari saçlarımıda değiştireyim dedim. Saçlarım siyahtı ve ben bakır kahve tonlarında bir renk istiyordum. Bunun için birkaç deneme yaptım evde ama olmadı. Tabiki paşa paşa kuaförün yolunu tuttum :)) Öncelikle saçlarımı açtı ve bakır kahveye boyadı. Tabi boyalarım ilk açılma olduğu için aktı ve 10 gün sonra ikinci kez boyattım. Ve tamda istediğim renk oldu. Ne yaparsak yapalım , onlar gibi yapamıyoruz malesef :)) Herişin bir üstadı var :))
Saçlarım şimdi bakır kahve. Ve ben, renginden çok memnunum..


Fotoğram makinemin pili bitti ve ben hala almadım :)) Bu nedenle cep telefonuyla oldu bu çekimler.Pek net çıkmamış ama idare eder diye düşünüyorum :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim