2 Ekim 2012 Salı

Burda Dergisi Ekim 2012 !!

Merhaba arkadaşlar,

Burda Ekim dergisi çıktı... Bu sefer modellerini daha çok beğendim. Özellikle kendime kaban dikmeyi düşündüğüm için , modelleri ayrı bir inceledim :))

Kardeşimn düğünü içinde kıyafet hazırlıyorum. Kalıbını çıkardım ve kumaşlarımı kestim. Tabi dikme işlemi için terziye götürdüm :)) Dün akşamda ilk provamı oldum. Gayet başarılı olmuşum :)) Tam olarak bitince resimlerini yayınlayacağım.




 Buradaki kabanıda dikmek istiyorum. Rengide güzelmiş..
 Bu tarz bir bolero dikmek istiyordum düğün için. Kumaşımda vardı.Kalıp çıakrıcaktım. Neyse şanslıyım.Hazır kalıptan keserim hemen :))




 Balık etekler bu sene çok moda. Kına gecesi içinde dikilebilir:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Ekim 2012 Salı

Burda Dergisi Ekim 2012 !!

Merhaba arkadaşlar,

Burda Ekim dergisi çıktı... Bu sefer modellerini daha çok beğendim. Özellikle kendime kaban dikmeyi düşündüğüm için , modelleri ayrı bir inceledim :))

Kardeşimn düğünü içinde kıyafet hazırlıyorum. Kalıbını çıkardım ve kumaşlarımı kestim. Tabi dikme işlemi için terziye götürdüm :)) Dün akşamda ilk provamı oldum. Gayet başarılı olmuşum :)) Tam olarak bitince resimlerini yayınlayacağım.




 Buradaki kabanıda dikmek istiyorum. Rengide güzelmiş..
 Bu tarz bir bolero dikmek istiyordum düğün için. Kumaşımda vardı.Kalıp çıakrıcaktım. Neyse şanslıyım.Hazır kalıptan keserim hemen :))




 Balık etekler bu sene çok moda. Kına gecesi içinde dikilebilir:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim