25 Ekim 2012 Perşembe

Dantelli Abiye Elbise!!!

Merhaba arkadaşlar,

Uzunn bir aradan sonra yeniden birlikte olmak mutluluk verici :)) Özlemişim yazmayı, çizmeyi, dikmeyi. Kardeşimin düğünü için hazırladığım dantelli abiye elbesi sunuyorum şimdi :))






 Önce dantel elbiseyi straptez olarak dikildi.Sonradan içinin astarını dikildi. Astar dediğime bakmayın, saten siyah bir kumaşdı.Dizime kadar straptez biçiminde dikildi.

 Bu ince uzun parçayıda eteğin ucuna diktim sonradan elimle. Arkasınada fiyonk yaptım.






Elbisemin üst kısmı burası.. Göğüs kısmı düşmesin diye içinden iki yerine bebe lastiği ekledim. Elbiseyi topralamış oldum üstümde. En sonda siyah saten kumaşdan ince bir biye yaptım.





Sonradan elbisenin ucu dikildi ve elbiseye eklendi. Burda astarı ise
 şifon yaptım..Belli belirsiz dizaltı görünüyordu. Daha hoş duruyordu..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

25 Ekim 2012 Perşembe

Dantelli Abiye Elbise!!!

Merhaba arkadaşlar,

Uzunn bir aradan sonra yeniden birlikte olmak mutluluk verici :)) Özlemişim yazmayı, çizmeyi, dikmeyi. Kardeşimin düğünü için hazırladığım dantelli abiye elbesi sunuyorum şimdi :))






 Önce dantel elbiseyi straptez olarak dikildi.Sonradan içinin astarını dikildi. Astar dediğime bakmayın, saten siyah bir kumaşdı.Dizime kadar straptez biçiminde dikildi.

 Bu ince uzun parçayıda eteğin ucuna diktim sonradan elimle. Arkasınada fiyonk yaptım.






Elbisemin üst kısmı burası.. Göğüs kısmı düşmesin diye içinden iki yerine bebe lastiği ekledim. Elbiseyi topralamış oldum üstümde. En sonda siyah saten kumaşdan ince bir biye yaptım.





Sonradan elbisenin ucu dikildi ve elbiseye eklendi. Burda astarı ise
 şifon yaptım..Belli belirsiz dizaltı görünüyordu. Daha hoş duruyordu..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim