27 Kasım 2012 Salı

Bir kazak & Bir deri etek !!


Zarada beğendiğim bir kazak vardı. Onu örmeye başladım.Siyah renkli düz bir kazak örüyorum.Yarasa kol yapmayı düşünüyorum şimdilik.. Uzun kola olucak.Yarım kolundan itibaren deri ekliyeceğim. Kolun yarısı deri olucak. Yaka kısmına ise deriden biye yapıcam ve son olarakda ufak bir cep yapıcam deriden. Umarım güzel olur.. Bittikten sonrada daha detaylı anlatırım:))





Aslında bugün benim doğum günü :)) Ve doğum günüme deri bir etek dikmek istemiştim ama malesef dikemedim. Suni deri kumaşım hazır inşallah bu hafta onuda bitiricem :))


1 yorum:

  1. Slm,uzun zamandır takip ediyorum sizi.Deri eteğin dikimi ile ilgili detaylı bilgi verirseniz memnun olurum :)

    YanıtlaSil

27 Kasım 2012 Salı

Bir kazak & Bir deri etek !!


Zarada beğendiğim bir kazak vardı. Onu örmeye başladım.Siyah renkli düz bir kazak örüyorum.Yarasa kol yapmayı düşünüyorum şimdilik.. Uzun kola olucak.Yarım kolundan itibaren deri ekliyeceğim. Kolun yarısı deri olucak. Yaka kısmına ise deriden biye yapıcam ve son olarakda ufak bir cep yapıcam deriden. Umarım güzel olur.. Bittikten sonrada daha detaylı anlatırım:))





Aslında bugün benim doğum günü :)) Ve doğum günüme deri bir etek dikmek istemiştim ama malesef dikemedim. Suni deri kumaşım hazır inşallah bu hafta onuda bitiricem :))


1 yorum:

  1. Slm,uzun zamandır takip ediyorum sizi.Deri eteğin dikimi ile ilgili detaylı bilgi verirseniz memnun olurum :)

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim