27 Kasım 2012 Salı

Son zamanlarda!...

Evet son zamanlarda yaptığım pek bişey yok aslında..İzmir'de havalar birden soğudu. Kışa alışmaya çalışıyoruz burda :))
İşlerimin yoğunluğu nedeniylede pek dikemedim birşey. Kafamda birsürü plan var ama malesef tam anlamıyla gerçekleştiremedim. En son elbise dikmeye başlamıştım. Bir önceki yazımda bahsetmiştim.Kumaşlarını biçtim ama dikemedim birtürlü. Bu gidişte terzi dikecek sanırım :)) Giymek içinde sabırsızlanıyorum aslında :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

27 Kasım 2012 Salı

Son zamanlarda!...

Evet son zamanlarda yaptığım pek bişey yok aslında..İzmir'de havalar birden soğudu. Kışa alışmaya çalışıyoruz burda :))
İşlerimin yoğunluğu nedeniylede pek dikemedim birşey. Kafamda birsürü plan var ama malesef tam anlamıyla gerçekleştiremedim. En son elbise dikmeye başlamıştım. Bir önceki yazımda bahsetmiştim.Kumaşlarını biçtim ama dikemedim birtürlü. Bu gidişte terzi dikecek sanırım :)) Giymek içinde sabırsızlanıyorum aslında :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim