6 Aralık 2012 Perşembe

Hediye çekilişi !!

Merhaba arkadaşlar,

Ben pek çekilişe katılmam ama Beti arkadaşımızın şalları hoşuma gitti. Bende katıldım :))
Herkesin şansı bol olsunn :))


! ! Beti Desıgn ! !: Modaadresi ile Birlikte 5-Şal Hediye Ediyoruz: Bir önceki posta size madaadresi.com'dan ve sizlere sürpizlerden bahsetmiştim.Modaadresi ile birlikte sizlere beş adet şal hediye ediyoruz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

6 Aralık 2012 Perşembe

Hediye çekilişi !!

Merhaba arkadaşlar,

Ben pek çekilişe katılmam ama Beti arkadaşımızın şalları hoşuma gitti. Bende katıldım :))
Herkesin şansı bol olsunn :))


! ! Beti Desıgn ! !: Modaadresi ile Birlikte 5-Şal Hediye Ediyoruz: Bir önceki posta size madaadresi.com'dan ve sizlere sürpizlerden bahsetmiştim.Modaadresi ile birlikte sizlere beş adet şal hediye ediyoruz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim