17 Aralık 2012 Pazartesi

El Örgüsü Şal !!


El örgüsünü seviyorum ama çok zaman aldığı için yapmak biraz zor geliyor :((
Kazağa başlamıştım, neredeyse bir ay oldu ve bitmek üzere... Bayağı bir zamanımı aldı malesef..
Daha önce bir şal örmüştüm, ancak fotoğraflayabildim.Gerçekten üstümde çok güzel duran bir örnek. Kalın şişle örüncede çabucak bitiyor:))
Bu soğuk, kış günlerindede giyilmeye paha biçilemezz :)))
Umarım beğenirsiniz ...


Aslında çok basit bir örnek. Devamlı olarak iki kesip bir arttırıyorsunuz ilmikleri. O şekilde ilerliyor ..


Burda giydiğim eteğide kendim dikmiştim. :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Aralık 2012 Pazartesi

El Örgüsü Şal !!


El örgüsünü seviyorum ama çok zaman aldığı için yapmak biraz zor geliyor :((
Kazağa başlamıştım, neredeyse bir ay oldu ve bitmek üzere... Bayağı bir zamanımı aldı malesef..
Daha önce bir şal örmüştüm, ancak fotoğraflayabildim.Gerçekten üstümde çok güzel duran bir örnek. Kalın şişle örüncede çabucak bitiyor:))
Bu soğuk, kış günlerindede giyilmeye paha biçilemezz :)))
Umarım beğenirsiniz ...


Aslında çok basit bir örnek. Devamlı olarak iki kesip bir arttırıyorsunuz ilmikleri. O şekilde ilerliyor ..


Burda giydiğim eteğide kendim dikmiştim. :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim