3 Aralık 2012 Pazartesi

Ne giydim?

Merhaba arkadaşlar,

Son zamanlarda işler biraz yavaş ilerliyor.Bir önceki postumda yazmış olduğum kazak ve etek tam olarak bitmedi. :((  Eteğimin bir fermuar detayı kaldı. Onuda bu akşam dikicem inşallah. Kazağım ise arka yüzü bitti, önü  yarıladım.Bu hafta inşallah oda biticek.En kısa zamanda onlarla ilgili post yapmak istiyorum:)) Sabırsızlanıyorum anlayacağınız :))
Bu gün ise önceden dikmiş olduğum bir eteği göstericem. Yine düz dar etek :)) Yinemi aynı tip etek diyorsunuz, biliyorum :)) Ama çok seviyorum ne yapayımm :)))





Yaklaşık 17 adet etek dikmişim:)) Biraz abartmışım maleseff :)) Uzun zamandırda diyet yapıyordum. Ehh kilolarda gitti  haliyle :))  Şimdi bazı eteklerimi darlaştırıyorum , bazılarını ise değiştiriyorum.Birkaç gün içinde onlarıda yayınlayacağım.

Dipnot olarak benden size bir fikir !!... :))
Düz-dar etek kalıbını bir çok şekilde değiştirebilirsiniz. * Eteğin ucuna, yine kendi kumaşından geniş fırfırlar yapıp dikebilirsiniz * Kalem etek yapabilirsiniz.:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ne giydim?

Merhaba arkadaşlar,

Son zamanlarda işler biraz yavaş ilerliyor.Bir önceki postumda yazmış olduğum kazak ve etek tam olarak bitmedi. :((  Eteğimin bir fermuar detayı kaldı. Onuda bu akşam dikicem inşallah. Kazağım ise arka yüzü bitti, önü  yarıladım.Bu hafta inşallah oda biticek.En kısa zamanda onlarla ilgili post yapmak istiyorum:)) Sabırsızlanıyorum anlayacağınız :))
Bu gün ise önceden dikmiş olduğum bir eteği göstericem. Yine düz dar etek :)) Yinemi aynı tip etek diyorsunuz, biliyorum :)) Ama çok seviyorum ne yapayımm :)))





Yaklaşık 17 adet etek dikmişim:)) Biraz abartmışım maleseff :)) Uzun zamandırda diyet yapıyordum. Ehh kilolarda gitti  haliyle :))  Şimdi bazı eteklerimi darlaştırıyorum , bazılarını ise değiştiriyorum.Birkaç gün içinde onlarıda yayınlayacağım.

Dipnot olarak benden size bir fikir !!... :))
Düz-dar etek kalıbını bir çok şekilde değiştirebilirsiniz. * Eteğin ucuna, yine kendi kumaşından geniş fırfırlar yapıp dikebilirsiniz * Kalem etek yapabilirsiniz.:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim