25 Ocak 2013 Cuma

!! Bir Elbise !!



Merhaba arkadaşlar,

Kalıp çıkaralım başlıklı postumdaki elbiseyi dikmiştim. Ancak giyip, fotoğrayabildim :))
Burda dergisindeki bir kalıbı kullandım.










 Kalıpta koldan göğüse doğru pens vardı. Bende öyle yaptım ama daha sonra o bölüm çok geniş durdu. Buyüzden göğüs altından pens yaptım yine. Modeli kolsuz biçtim. Böyle hırkalarla giymeyi seviyorum. Hem yazında kullanabilirim,çünkü kumaş çok kalın değil. Birde arka fermuarını kol altından yaptım :)




Bu arada kalıbı 42 beden olarak biçtim. Ama büyük geldi. Yanlardan biraz daralttım. Yada ben zayıfladım tam anlayamadım orasını :))


Bu arada yine; pop art masa örtüsüne gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim. Birsürü email aldım , çok mutlu oldum :)) Detayları için  email adresim : dilek_79@hotmail.com

Sevgiler...

2 yorum:

  1. selaaammmmm, elbisen cok guzel olmus, ustunede guzel oturmus, Burda'nin kaliplari genelde buyuk oluyor zaten. (Ama bunu gozardi ediyoruz hemennnn:))) aaaaaa sen zayiflamissiiiiinnnnn diyoruz:))))
    Gule gule kullan...(kelime dogrulamayi kaldir ki daha cok kisi yorum birakabilsin:)) kelime dogrulamayi kaldirmak icin http://melined.blogspot.be/2013/01/kelime-dogrulamayi-kaldirma.html

    YanıtlaSil

25 Ocak 2013 Cuma

!! Bir Elbise !!



Merhaba arkadaşlar,

Kalıp çıkaralım başlıklı postumdaki elbiseyi dikmiştim. Ancak giyip, fotoğrayabildim :))
Burda dergisindeki bir kalıbı kullandım.










 Kalıpta koldan göğüse doğru pens vardı. Bende öyle yaptım ama daha sonra o bölüm çok geniş durdu. Buyüzden göğüs altından pens yaptım yine. Modeli kolsuz biçtim. Böyle hırkalarla giymeyi seviyorum. Hem yazında kullanabilirim,çünkü kumaş çok kalın değil. Birde arka fermuarını kol altından yaptım :)




Bu arada kalıbı 42 beden olarak biçtim. Ama büyük geldi. Yanlardan biraz daralttım. Yada ben zayıfladım tam anlayamadım orasını :))


Bu arada yine; pop art masa örtüsüne gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim. Birsürü email aldım , çok mutlu oldum :)) Detayları için  email adresim : dilek_79@hotmail.com

Sevgiler...

2 yorum:

  1. selaaammmmm, elbisen cok guzel olmus, ustunede guzel oturmus, Burda'nin kaliplari genelde buyuk oluyor zaten. (Ama bunu gozardi ediyoruz hemennnn:))) aaaaaa sen zayiflamissiiiiinnnnn diyoruz:))))
    Gule gule kullan...(kelime dogrulamayi kaldir ki daha cok kisi yorum birakabilsin:)) kelime dogrulamayi kaldirmak icin http://melined.blogspot.be/2013/01/kelime-dogrulamayi-kaldirma.html

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim