18 Ocak 2013 Cuma

Bugünlerde ..!!




Evet bugünlerde ..........

İzmir'de havalar yağışlı ve soğuk. Hadi yağmur yağıyor anladıkda havalar soğuk olmasın bari:)) İzmir'li olarak alışık değiliz fazla soğuklara :)) En fazla on gün soğuk yeter :))

Birde parmağımda damar çatlaması oldu.Bu nedenle kısa süreli bir tedavi gördüm. Şimdi iyiyim ama parmağımı yeni yeni oynatabiliyorum.Bu nedenle hevesle başladığım yeni dikiş projelerime ara verdim:((
Ama en kısa sürede bitiricem inşallah :))

Elbisemi bitiricem,( Aslında bitti sadece fermuar detayı var )
Bir dantelli etek yada elbisede olabilir kumaşım yeterse,(Kalıpları hazır.Onun biçilmesi ve dikilmesi var)
Birde kabana benzer bir mont başladım. (Neye benzeyeceğini bende merak ediyorum :DD )
Birde oğluma kaban dikmek istiyorum,kalıbını Burda dergisinden çıkarttım ama kısmet bakalım:))

Bu arada çekilişime gösterilen ilgiliye çok teşekkür ederim.. :)) Çekilişie katılmak isterseniz eğer buyruuunnn diyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

18 Ocak 2013 Cuma

Bugünlerde ..!!




Evet bugünlerde ..........

İzmir'de havalar yağışlı ve soğuk. Hadi yağmur yağıyor anladıkda havalar soğuk olmasın bari:)) İzmir'li olarak alışık değiliz fazla soğuklara :)) En fazla on gün soğuk yeter :))

Birde parmağımda damar çatlaması oldu.Bu nedenle kısa süreli bir tedavi gördüm. Şimdi iyiyim ama parmağımı yeni yeni oynatabiliyorum.Bu nedenle hevesle başladığım yeni dikiş projelerime ara verdim:((
Ama en kısa sürede bitiricem inşallah :))

Elbisemi bitiricem,( Aslında bitti sadece fermuar detayı var )
Bir dantelli etek yada elbisede olabilir kumaşım yeterse,(Kalıpları hazır.Onun biçilmesi ve dikilmesi var)
Birde kabana benzer bir mont başladım. (Neye benzeyeceğini bende merak ediyorum :DD )
Birde oğluma kaban dikmek istiyorum,kalıbını Burda dergisinden çıkarttım ama kısmet bakalım:))

Bu arada çekilişime gösterilen ilgiliye çok teşekkür ederim.. :)) Çekilişie katılmak isterseniz eğer buyruuunnn diyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim