31 Ocak 2013 Perşembe

!! Çekilişimin Sonucu !!




Nihayet :))

Çekilişimin adil olmasını istediğim için, bende random.org kullandım. İnanın çok heyecanlandım.İlk defa yaptığım içindir belkide :))




Veee  nihayet çekilişim sonuçlandı ve kazanan arkadışımız  "Paşam41 " ...

Kendisini tebrik ederim, iyi günlerde kullansın  :))  
Email adresim : dilek_79@hotmail.com.
 Bana adres bilgilerini gönderirse bugün kendsine kargolayacağım. 

Ben bu işi sevdim, önümüzdeki günlerde tekrar bir çekiliş yapıcam inşallah :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

31 Ocak 2013 Perşembe

!! Çekilişimin Sonucu !!




Nihayet :))

Çekilişimin adil olmasını istediğim için, bende random.org kullandım. İnanın çok heyecanlandım.İlk defa yaptığım içindir belkide :))




Veee  nihayet çekilişim sonuçlandı ve kazanan arkadışımız  "Paşam41 " ...

Kendisini tebrik ederim, iyi günlerde kullansın  :))  
Email adresim : dilek_79@hotmail.com.
 Bana adres bilgilerini gönderirse bugün kendsine kargolayacağım. 

Ben bu işi sevdim, önümüzdeki günlerde tekrar bir çekiliş yapıcam inşallah :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim