29 Ocak 2013 Salı

!! Çikolatalı toplar !!





Merhaba arkadaşlar,

Evde yaptığım basit ama harika tadı olan bir tatlının tarifini vermek istiyorum. Şimdiden hepinize afiyet olsun :))

Çikolatalı Toplar : 

1 paket krema,
1 paket bitter çikolata ( 160 gr )
1 paket betibör bisküvi.
Hindistan cevizi 


Krema ve çikolatayı , yapışmaz bir tavada eritiyorum. Fazla kaynatmıyorum. Bir paket biküviyi rondoda ufalıyorum. Sonra bir kapta eriyen karışımı ve bisküvileri karıştıyorum ve yoğuruyorum.




Sonra buzdolabında 20 dk. kadar bekletiyorum. Ondan sonra ceviz büyüklüğünde top yapıp, hindistan cevizine batırıyorum. 

Veee herkese afiyet olsun !!..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Ocak 2013 Salı

!! Çikolatalı toplar !!





Merhaba arkadaşlar,

Evde yaptığım basit ama harika tadı olan bir tatlının tarifini vermek istiyorum. Şimdiden hepinize afiyet olsun :))

Çikolatalı Toplar : 

1 paket krema,
1 paket bitter çikolata ( 160 gr )
1 paket betibör bisküvi.
Hindistan cevizi 


Krema ve çikolatayı , yapışmaz bir tavada eritiyorum. Fazla kaynatmıyorum. Bir paket biküviyi rondoda ufalıyorum. Sonra bir kapta eriyen karışımı ve bisküvileri karıştıyorum ve yoğuruyorum.




Sonra buzdolabında 20 dk. kadar bekletiyorum. Ondan sonra ceviz büyüklüğünde top yapıp, hindistan cevizine batırıyorum. 

Veee herkese afiyet olsun !!..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim