14 Ocak 2013 Pazartesi

Deri Etek& Kazak !!

Merhaba arkadaşlar,

Baştan söyleyeyim bol resimli bir post olucak :))
Fotoğraf makinemde bir sorun oldu , bu nedenle son birkaç haftadır resimli bir post yapamadım.

Bu arada çekilim son sürat devam ediyor. Katılmak için buyrun :))


Gelelim detaylara :))













 Burada eteğin kumaşı kesmiştim ve telalamıştım.



Kazağımı bitirdkiten sonra, kollarını deri yaptım.Aslında uzun bir kol yapıcaktım ama Giyilmesi çok rahat olmuycaktı, mecburen kısa yaptım. Deriyi dikmek düşündüğümden daha zor oldu. Kendisi astarlıydı zaten. Bu nedenle extra bir astar yapmadım.Dikerken, iğne deriye yapıştı. Dikilmesi çok zor oldu. En son artık terziye götürdüm :(


 Eteğimin bel kısmı..

Deri eteğimin yandan görünüşü.

Eteğin uçlarını 1cm. kadar kıvırdım.

Genel olarak, eteğin diki zor olsada , bence üstte harika duruyor. Kazağıda zaten 10 günde örmüştüm ve kollarınıderiden yaptım. Belki sonra, kazağa birkaç detay daha ekleyebilirim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Ocak 2013 Pazartesi

Deri Etek& Kazak !!

Merhaba arkadaşlar,

Baştan söyleyeyim bol resimli bir post olucak :))
Fotoğraf makinemde bir sorun oldu , bu nedenle son birkaç haftadır resimli bir post yapamadım.

Bu arada çekilim son sürat devam ediyor. Katılmak için buyrun :))


Gelelim detaylara :))













 Burada eteğin kumaşı kesmiştim ve telalamıştım.



Kazağımı bitirdkiten sonra, kollarını deri yaptım.Aslında uzun bir kol yapıcaktım ama Giyilmesi çok rahat olmuycaktı, mecburen kısa yaptım. Deriyi dikmek düşündüğümden daha zor oldu. Kendisi astarlıydı zaten. Bu nedenle extra bir astar yapmadım.Dikerken, iğne deriye yapıştı. Dikilmesi çok zor oldu. En son artık terziye götürdüm :(


 Eteğimin bel kısmı..

Deri eteğimin yandan görünüşü.

Eteğin uçlarını 1cm. kadar kıvırdım.

Genel olarak, eteğin diki zor olsada , bence üstte harika duruyor. Kazağıda zaten 10 günde örmüştüm ve kollarınıderiden yaptım. Belki sonra, kazağa birkaç detay daha ekleyebilirim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim