22 Ocak 2013 Salı

SATIYORUM !!

Merhaba arkadaşlar,





Fiyatı 35 TL.









Bu şahısda  tanıtım mankenimiz :)


Resimlerde gördüğünüz pop art desenli iki tane masa örtüsü diktim. Bu kumaşların metresi 40 tldir.
Kumaş; polyester - viskon karışımlı olması sebebiyle uzun süreli kullanımlarda rahatlık sağlar.Kesinlikle leke tutmaz ve uzun seneler kullanabilirsiniz.
Ben kendi evime dikmiştim ve çok rahatlıkla kullanıyorum. Ebatları 1.70 x 2.20 civarında.Misafir odanızdaki masanızda çok rahat kullanabilirsiniz.  Kendi çevremden birkaç arkadaşım talepde bulununca, bende bu kumaşlardan stok yaptım:))

Şu an için iki adet diktim ve satıyorum. Fiyatı 35 TL. Kargo size ait bir şekilde gönderebilirim. Fazla talepde bulunan arkadaşlar için 2 günde teslim edebilirim. Detaylı bilgi almak isterseniz email adresim dilek_79@hotmail.com..

Sevgiler ..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Ocak 2013 Salı

SATIYORUM !!

Merhaba arkadaşlar,





Fiyatı 35 TL.









Bu şahısda  tanıtım mankenimiz :)


Resimlerde gördüğünüz pop art desenli iki tane masa örtüsü diktim. Bu kumaşların metresi 40 tldir.
Kumaş; polyester - viskon karışımlı olması sebebiyle uzun süreli kullanımlarda rahatlık sağlar.Kesinlikle leke tutmaz ve uzun seneler kullanabilirsiniz.
Ben kendi evime dikmiştim ve çok rahatlıkla kullanıyorum. Ebatları 1.70 x 2.20 civarında.Misafir odanızdaki masanızda çok rahat kullanabilirsiniz.  Kendi çevremden birkaç arkadaşım talepde bulununca, bende bu kumaşlardan stok yaptım:))

Şu an için iki adet diktim ve satıyorum. Fiyatı 35 TL. Kargo size ait bir şekilde gönderebilirim. Fazla talepde bulunan arkadaşlar için 2 günde teslim edebilirim. Detaylı bilgi almak isterseniz email adresim dilek_79@hotmail.com..

Sevgiler ..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim