23 Ocak 2013 Çarşamba

!! Süet-Deri Etek !!

Merhaba arkadaşlar,

Parmağım iki gündür birazdaha iyi, şükür geçiyor:)) Dün akşam iş çıkışı kumaşçıma gittim ve yine dayanamadım :)) Elimde bitirmem gereken başka dikişler var ama napiimm dayanamadım yine:))

* Bu sefer süet deri karışımı bir kumaş aldım. Akşam hemen kalıbını çıkarıp, biçtim..Cep telefonu ile çektiğim için resimler net çıkmamış malesef. Herzamaki etek kalıbımı kullandım.Elimde alıştı sanırım. Ezbere çizip,biçiyorum artık:) Parça kumaş olduğu için tam kıtı kıtına yetti. Bu sefer kemer yapamıycam.
Kumaşda kendinden astarlı olduğu için, extra astar dikmemede gerek yok,oohh ne güzell wallaa :))







Eteğin ön kısmı



Eteğin arka kısmı


Bu akşam bir sorun çıkmazsa inşallah önce bu eteği dikicem.. Yarında giyer gelirim işe artık :))


Bu arada çekilişime katılmak için tık tık :))

Ayrıca yeni masa örtülerimin satışı için tık tık :))

Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

23 Ocak 2013 Çarşamba

!! Süet-Deri Etek !!

Merhaba arkadaşlar,

Parmağım iki gündür birazdaha iyi, şükür geçiyor:)) Dün akşam iş çıkışı kumaşçıma gittim ve yine dayanamadım :)) Elimde bitirmem gereken başka dikişler var ama napiimm dayanamadım yine:))

* Bu sefer süet deri karışımı bir kumaş aldım. Akşam hemen kalıbını çıkarıp, biçtim..Cep telefonu ile çektiğim için resimler net çıkmamış malesef. Herzamaki etek kalıbımı kullandım.Elimde alıştı sanırım. Ezbere çizip,biçiyorum artık:) Parça kumaş olduğu için tam kıtı kıtına yetti. Bu sefer kemer yapamıycam.
Kumaşda kendinden astarlı olduğu için, extra astar dikmemede gerek yok,oohh ne güzell wallaa :))







Eteğin ön kısmı



Eteğin arka kısmı


Bu akşam bir sorun çıkmazsa inşallah önce bu eteği dikicem.. Yarında giyer gelirim işe artık :))


Bu arada çekilişime katılmak için tık tık :))

Ayrıca yeni masa örtülerimin satışı için tık tık :))

Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim