23 Mart 2013 Cumartesi

!! Balık Etek Kombinleri !!

Birkaç zamandır balık etek dikmek istiyorum. Aslında bir düğün için dikmek istiyorum ama çok karasız kalmıştım. Nasıl kombin yapabilirim diye.. İnternetten biraz araştırdım.Değişik kombinler buldum
 Umarım yardımcı olabilirim.:)

 Birçok modacının butiklerinde, en sık gördüğüm etek tipi :)) İşte bunu dikmek istiyorum !!. Özellikle dudak uçuklatan fiyatlarını gördükten sonra, bunu muhakkak yapmalıyım diyorum :))
Sevgili modacı Günseli'nin sitesinden aldığım resim bu..Payetli kumaşdan yapılmış, bence harika !!



Bu beyaz etekte sevgili Keddy'nin sitesinden aldığım resim.Güzel bir kombin olmuş.


Buda değişik geldi .Üst biraz daha farklı..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

23 Mart 2013 Cumartesi

!! Balık Etek Kombinleri !!

Birkaç zamandır balık etek dikmek istiyorum. Aslında bir düğün için dikmek istiyorum ama çok karasız kalmıştım. Nasıl kombin yapabilirim diye.. İnternetten biraz araştırdım.Değişik kombinler buldum
 Umarım yardımcı olabilirim.:)

 Birçok modacının butiklerinde, en sık gördüğüm etek tipi :)) İşte bunu dikmek istiyorum !!. Özellikle dudak uçuklatan fiyatlarını gördükten sonra, bunu muhakkak yapmalıyım diyorum :))
Sevgili modacı Günseli'nin sitesinden aldığım resim bu..Payetli kumaşdan yapılmış, bence harika !!



Bu beyaz etekte sevgili Keddy'nin sitesinden aldığım resim.Güzel bir kombin olmuş.


Buda değişik geldi .Üst biraz daha farklı..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim