3 Mart 2013 Pazar

!! Bende Mimlendimm !!

Merhaba arkadaşlar,

Sonunda bende mimlendim :)) Sevigli bloger arkadaşım  fatmarikodan seçmeler sağolsun benide mimlemiş :) Çok teşekkür ederim fatmariko; bana bu heyecanı yaşattığın için :))) Birkaç sorusu var.Bende onları cevaplıycam. Bakalım kendimi yeterince anlatabilecekmiyim. :)
Evet gelelim şimdi sorulara;

 1- yazman nereden akliniza geldi?
Çok iyi bir internet kullanıcısı olarak, senelerdir takip ederdim ama birbuçuk sene önce dikişe heveslendiğim zaman artık benimde bir bloğum olsun dedim. Dikiş keyfimi insanlarla paylaşmak istedim :)

2- Bloglarda okumayi en cok sevdiginiz tarz nedir?
Genelde dikiş bloglarına bakıyorum. Ama ev tasarımı ve yemeklerde ilgimi çekiyor çok.

3- Burcunuz Nedir?
Yay burcuyum.

4- En sevdiginiz 3 ozelliginiz?
Çok gülerim, iyimserim, bazende inadım..

5- Hayatta en cok yapmak istediginiz sey?
Biran önce emekli olup, bütün dünyayı gezmek..

6-  Akliniza ilk gelen blogcu isimler?
Laçin Tenel, Serap BüyükYılmazer, Cicileydi.

7- Seni en cok mutlu eden sey nedir?
Ben herşeyden, en ufak birşeyden dahi mutlu olabilirim..Çok büyük olaylara yada hediyelere yada güzelliklere gerek yok benim hayatımda. Ama oğlumun gözlerimin içine bir bakışı bu hayattaki en büyük mutluluğum..

8-  Tanisma firsatin olsaydi kiminle tanismak isterdin?
Atatürk ile tanışmak isterdim.

9-Hayatinizi ozetleyen bir sarki varmi, varsa hangisi?
Walla net bir şarkı yok..:)

10- Hangi zaman diliminde yasamak isterdin?
Bu zaman dilimi iyi benim için ..

11-  En sevdigin mevsim? 
Kesinlikle yaz..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Mart 2013 Pazar

!! Bende Mimlendimm !!

Merhaba arkadaşlar,

Sonunda bende mimlendim :)) Sevigli bloger arkadaşım  fatmarikodan seçmeler sağolsun benide mimlemiş :) Çok teşekkür ederim fatmariko; bana bu heyecanı yaşattığın için :))) Birkaç sorusu var.Bende onları cevaplıycam. Bakalım kendimi yeterince anlatabilecekmiyim. :)
Evet gelelim şimdi sorulara;

 1- yazman nereden akliniza geldi?
Çok iyi bir internet kullanıcısı olarak, senelerdir takip ederdim ama birbuçuk sene önce dikişe heveslendiğim zaman artık benimde bir bloğum olsun dedim. Dikiş keyfimi insanlarla paylaşmak istedim :)

2- Bloglarda okumayi en cok sevdiginiz tarz nedir?
Genelde dikiş bloglarına bakıyorum. Ama ev tasarımı ve yemeklerde ilgimi çekiyor çok.

3- Burcunuz Nedir?
Yay burcuyum.

4- En sevdiginiz 3 ozelliginiz?
Çok gülerim, iyimserim, bazende inadım..

5- Hayatta en cok yapmak istediginiz sey?
Biran önce emekli olup, bütün dünyayı gezmek..

6-  Akliniza ilk gelen blogcu isimler?
Laçin Tenel, Serap BüyükYılmazer, Cicileydi.

7- Seni en cok mutlu eden sey nedir?
Ben herşeyden, en ufak birşeyden dahi mutlu olabilirim..Çok büyük olaylara yada hediyelere yada güzelliklere gerek yok benim hayatımda. Ama oğlumun gözlerimin içine bir bakışı bu hayattaki en büyük mutluluğum..

8-  Tanisma firsatin olsaydi kiminle tanismak isterdin?
Atatürk ile tanışmak isterdim.

9-Hayatinizi ozetleyen bir sarki varmi, varsa hangisi?
Walla net bir şarkı yok..:)

10- Hangi zaman diliminde yasamak isterdin?
Bu zaman dilimi iyi benim için ..

11-  En sevdigin mevsim? 
Kesinlikle yaz..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim