8 Mart 2013 Cuma

!! FILORGA !!


Sadece eczanelerde satılan Filorga; dermokozmetik cilt bakım ürünleri, yüksek kalite ve etkinliğe sahip olmaları sayesinde kullananlarca her zaman iyi yorum alan seçkin bir markadır. Filorga ürünleri denilince akla ilk gelen ürünler : Meso-c , Time filler, Hydra Filler, Filorga İso-age, LumitherapistFilorga optim eyes göz çevresi bakım kremi, nemlendirici kremler, maskeler ve cilt temizleme ürünleridir.



Geçenlerde eczaneye uğramıştım. Orada filorga markasının tanıtımı yapılıyordu ve benide bilgilendirdiler. Hakikaten vücudum ve yüzüm hakkında bilmediğim bir çok şey varmış. Eczanede banada tester ürünlerinden verdiler. Yaklaşık 7 gündür kullanıyorum ve gerçekten memnun kaldım. Özellikle yüz maskesi ve göz kremi harika. Eğer hiç denemediyseniz, kullanın derim. Çok  memnun kaldım.


Herbir numunesini yaklaşık olarak 3-4 gün kullanabildim. Halende kulanıyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Mart 2013 Cuma

!! FILORGA !!


Sadece eczanelerde satılan Filorga; dermokozmetik cilt bakım ürünleri, yüksek kalite ve etkinliğe sahip olmaları sayesinde kullananlarca her zaman iyi yorum alan seçkin bir markadır. Filorga ürünleri denilince akla ilk gelen ürünler : Meso-c , Time filler, Hydra Filler, Filorga İso-age, LumitherapistFilorga optim eyes göz çevresi bakım kremi, nemlendirici kremler, maskeler ve cilt temizleme ürünleridir.



Geçenlerde eczaneye uğramıştım. Orada filorga markasının tanıtımı yapılıyordu ve benide bilgilendirdiler. Hakikaten vücudum ve yüzüm hakkında bilmediğim bir çok şey varmış. Eczanede banada tester ürünlerinden verdiler. Yaklaşık 7 gündür kullanıyorum ve gerçekten memnun kaldım. Özellikle yüz maskesi ve göz kremi harika. Eğer hiç denemediyseniz, kullanın derim. Çok  memnun kaldım.


Herbir numunesini yaklaşık olarak 3-4 gün kullanabildim. Halende kulanıyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim