18 Mart 2013 Pazartesi

!! Kısa bir ara !!

Merhaba arkadaşlar,

Kendime kısa bir mola verdim .. Son birkaç haftadır, işlerim çok yoğun. Uzun saatler çalışıyorum.Bu yüzdende dikişe hiç zaman ayıramıyorum. :((  Aslında üzülüyorum bu duruma ama kendime bile vakit ayıramıyorum malesef. Dikiş yapma hevesimi erteliyorum bir müddetliğine..
Yarım kalmış, bitmesi gereken elbiselerim,montum ve bluzum var. Bakalım nezamana bitecek... Ben hep buralardayım, hepinizi takip ediyorum ama fazla bir şey paylaşamıyorum malesef.:((







Kendinize iyi bakın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

18 Mart 2013 Pazartesi

!! Kısa bir ara !!

Merhaba arkadaşlar,

Kendime kısa bir mola verdim .. Son birkaç haftadır, işlerim çok yoğun. Uzun saatler çalışıyorum.Bu yüzdende dikişe hiç zaman ayıramıyorum. :((  Aslında üzülüyorum bu duruma ama kendime bile vakit ayıramıyorum malesef. Dikiş yapma hevesimi erteliyorum bir müddetliğine..
Yarım kalmış, bitmesi gereken elbiselerim,montum ve bluzum var. Bakalım nezamana bitecek... Ben hep buralardayım, hepinizi takip ediyorum ama fazla bir şey paylaşamıyorum malesef.:((







Kendinize iyi bakın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim