5 Nisan 2013 Cuma

!! Ben yinee son günlerde... !!




Son günlerde pek birşey yapmak gelmiyor içimden. Biraz yorgun hissediyorum kendimi. İşlerimin yoğun olduğunu daha önce söylemiştim. Bide bahar havası...Çarptı beni  sanırım :))

15 yıldır çalışıyorum, hemde hiç ara vermeden. Sanırım birazda senelerin bir yorgunluğu oldu bende.. Bu nedenle işimden ayrılmaya karar verdim.13 yıldır aynı işyerimde çalışıyorum. Arttık iş gibi değilde bir aile gibi olduk.Ailemden ayrılmak gibi geldi bana açıkçası.:(( Hakkımda hayırlısını olmasını diliyorum.Şu an için devam ediyorum. Sanırım bir iki ay sonra tam anlamıyla bırakmış olucam.

Üzüntü, sevinç, heyecan hepsi birarada...

Ama ençokda oğlumla birarada olucağım için mutluyum,daha çok vakit geçireceğim için :))

Bundan sonra evdeyim :)) Altın günü nasıl yapılır, günde neler konuşulur, ev hanımı kimdir, nasıl olunur??? :))) Bundan sonraki hayatım bunları öğrenmekle ve uygulamakla geçicek :))) Tabii bu işin esprisi..:))
Kurslara gitmeyi düşünüyorum. Tasarım kursu, dikiş kursu, yemek kursu vs..
 Kendime yeni şifon kumaşlar aldım. Bluzlar, tunikler, elbiseler yapmak istiyorum.. Yazda geliyor... Bakalım zaman ne gösterecek..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Nisan 2013 Cuma

!! Ben yinee son günlerde... !!




Son günlerde pek birşey yapmak gelmiyor içimden. Biraz yorgun hissediyorum kendimi. İşlerimin yoğun olduğunu daha önce söylemiştim. Bide bahar havası...Çarptı beni  sanırım :))

15 yıldır çalışıyorum, hemde hiç ara vermeden. Sanırım birazda senelerin bir yorgunluğu oldu bende.. Bu nedenle işimden ayrılmaya karar verdim.13 yıldır aynı işyerimde çalışıyorum. Arttık iş gibi değilde bir aile gibi olduk.Ailemden ayrılmak gibi geldi bana açıkçası.:(( Hakkımda hayırlısını olmasını diliyorum.Şu an için devam ediyorum. Sanırım bir iki ay sonra tam anlamıyla bırakmış olucam.

Üzüntü, sevinç, heyecan hepsi birarada...

Ama ençokda oğlumla birarada olucağım için mutluyum,daha çok vakit geçireceğim için :))

Bundan sonra evdeyim :)) Altın günü nasıl yapılır, günde neler konuşulur, ev hanımı kimdir, nasıl olunur??? :))) Bundan sonraki hayatım bunları öğrenmekle ve uygulamakla geçicek :))) Tabii bu işin esprisi..:))
Kurslara gitmeyi düşünüyorum. Tasarım kursu, dikiş kursu, yemek kursu vs..
 Kendime yeni şifon kumaşlar aldım. Bluzlar, tunikler, elbiseler yapmak istiyorum.. Yazda geliyor... Bakalım zaman ne gösterecek..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim