20 Nisan 2013 Cumartesi

!! Yine Benn !!



Evet ,haklısınız artık hiçbirşey dikmiyorum bu günlerde. Yaklaşık bir aydır böyleyim malesef :(:(

İşi bırakma kararımı ve süreçlerini yaşıyorum şu anda.. Yerime bir arkadaş geldi ve onu eğitiyorum.Sanırım bir iki aya kadar tamamen adapte olur diye düşünüyorum, hayırlısı...

Aslında dikişi çok özledim ve birsürüde kumaş aldım ama nedense elim gitmiyor birtürlü. Sanırım evde olduktan sonra , sıkılırım belki diye onları saklıyorum :) Daha sonra hepsini birden dikmeye başlayacağım :))

Kendime birsürü kurs programı araştırıyorum. Üniversitede okurken bir hocamın lafını, hayat felsefem haline getirdim!!
Hep derdi ki : Bu hayatta yapacağınız en iyi yatırım, kendinize yaptığınız yatırımdır.Kendinize yaptığınız yatırımdan asla zarar etmezsiniz !!!
Çok da haklıı :))

Bakalım zaman ne göstecek. Bende heyecanla bekliyorum geleceği !! :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Nisan 2013 Cumartesi

!! Yine Benn !!



Evet ,haklısınız artık hiçbirşey dikmiyorum bu günlerde. Yaklaşık bir aydır böyleyim malesef :(:(

İşi bırakma kararımı ve süreçlerini yaşıyorum şu anda.. Yerime bir arkadaş geldi ve onu eğitiyorum.Sanırım bir iki aya kadar tamamen adapte olur diye düşünüyorum, hayırlısı...

Aslında dikişi çok özledim ve birsürüde kumaş aldım ama nedense elim gitmiyor birtürlü. Sanırım evde olduktan sonra , sıkılırım belki diye onları saklıyorum :) Daha sonra hepsini birden dikmeye başlayacağım :))

Kendime birsürü kurs programı araştırıyorum. Üniversitede okurken bir hocamın lafını, hayat felsefem haline getirdim!!
Hep derdi ki : Bu hayatta yapacağınız en iyi yatırım, kendinize yaptığınız yatırımdır.Kendinize yaptığınız yatırımdan asla zarar etmezsiniz !!!
Çok da haklıı :))

Bakalım zaman ne göstecek. Bende heyecanla bekliyorum geleceği !! :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim