24 Mayıs 2013 Cuma

!! Dikiş Makinem !!

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır dikiş makinem ile ilgili emailler alıyordum. Ben dikiş dikmeye 2 sene önce başladım.Ozamanlar çok ayrıntılı birşey almadım. Hevesim belki geçer diye düşünmüştüm açıkçası .. İnternetten bu dikiş makinemi aldım. :))
Markası Artes ..Fiyatı sanırım 80 TL. Walla açıkçası çok memnunum. Tavsiye ediyorum.Makinem ile ilgili bir sorun yaşamadım. Tabi benim kullanım hatalarım oldu, o ayrı :))
Ama artık elim iyice hızlandı ve kendimce farklı metodlar ürettim dikişle ilgili. Bu nedenle daha profesyonel bir makine bana şart oldu.. :) Birkaç zamandır, Singer'i araştırıyorum. Singer Promise modeli. Fiyatlarının düşmesini bekliyorum açıkçası :)) O gelene kadar buna devam :)) Eski emektarım benim :))












2 yorum:

  1. Bende dikişe merak saldım ama merak aşamasında kaldı ne yazık ki. Annemde bir heves başlarsın bak kalır sonra dedi ve makine almamı engelldi :D Ama düğünden sonra ucuz yollu bir şey almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. :)) Tavsiye ederim güzel bir makinedir..

    YanıtlaSil

24 Mayıs 2013 Cuma

!! Dikiş Makinem !!

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır dikiş makinem ile ilgili emailler alıyordum. Ben dikiş dikmeye 2 sene önce başladım.Ozamanlar çok ayrıntılı birşey almadım. Hevesim belki geçer diye düşünmüştüm açıkçası .. İnternetten bu dikiş makinemi aldım. :))
Markası Artes ..Fiyatı sanırım 80 TL. Walla açıkçası çok memnunum. Tavsiye ediyorum.Makinem ile ilgili bir sorun yaşamadım. Tabi benim kullanım hatalarım oldu, o ayrı :))
Ama artık elim iyice hızlandı ve kendimce farklı metodlar ürettim dikişle ilgili. Bu nedenle daha profesyonel bir makine bana şart oldu.. :) Birkaç zamandır, Singer'i araştırıyorum. Singer Promise modeli. Fiyatlarının düşmesini bekliyorum açıkçası :)) O gelene kadar buna devam :)) Eski emektarım benim :))












2 yorum:

  1. Bende dikişe merak saldım ama merak aşamasında kaldı ne yazık ki. Annemde bir heves başlarsın bak kalır sonra dedi ve makine almamı engelldi :D Ama düğünden sonra ucuz yollu bir şey almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. :)) Tavsiye ederim güzel bir makinedir..

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim