13 Mayıs 2013 Pazartesi

!! Gratis Maske Deneyimim !!

Merhaba arkadaşlar,

Yağmurlu ve birazda soğuk bir havayla bu haftaya başlamış bulunuyorum.. Dün anneler günüydü. Güzel bir haftaonu geçirerek, bolbol denizin ve güneşin tadını çıkardım:)) Özlemişim yüzmeyi, denizi ..:))

Neyse konumuza geri dönelim:))
Aldığım ve kullandığım ürünlerle ilgili pek post yapmıyorum aslında . Benim ilgi alanım genelde kumaşlar ve dikmek :)) Birçok blogger arkadaşımın deneyimlerini anlattığı bu tarz postlara bende bir yenisini eklemek istedim..!!  Gratisden daha öncede alışveriş yapmıştım ama genelde oğlum olduğu için yanımda, istediğim gibi ürünleri inceleyemiyordum..Artık bu sefer onu arabasına sıkı bir şekilde bağlayıp, gratise gittim :)) Evim Hatay'a yakın. Hatay'daki gratis çalışanlarınada ayrıca teşekkür ediyorum , sabırlı oldukları için :)) Zira erkek çocuğunu zabdetmek biraz zor :))
Gelelim aldığım ürünlere..






Özellikle tek kullanımlık, cilt ve saç maskelerini merak ediyordum. Dün akşam saç maskesini kullandım, memnun kaldım.Maske iki aşamalı. Önce kremini sürüp, 5 dk. kadar bekledim ve duruladım. Sonrada 2. kısmındaki serumu sürdüm ve saçımı kurttum . Gerçekten saçıma parlaklık ve canlılık verdi. Memnunum :))
Cilt maskelerini daha kullanmadım,kullanınca anlatırım artık :)

Bu arada anneler günü nedeniyle güzel indirimler vardı. Resimlerde sadece maskeleri göstermek istedim ama ihtiyacımdan fazlasını aldım genelde %40 indirimler var. İhtiyacı olanlar bi uğrasın derim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Mayıs 2013 Pazartesi

!! Gratis Maske Deneyimim !!

Merhaba arkadaşlar,

Yağmurlu ve birazda soğuk bir havayla bu haftaya başlamış bulunuyorum.. Dün anneler günüydü. Güzel bir haftaonu geçirerek, bolbol denizin ve güneşin tadını çıkardım:)) Özlemişim yüzmeyi, denizi ..:))

Neyse konumuza geri dönelim:))
Aldığım ve kullandığım ürünlerle ilgili pek post yapmıyorum aslında . Benim ilgi alanım genelde kumaşlar ve dikmek :)) Birçok blogger arkadaşımın deneyimlerini anlattığı bu tarz postlara bende bir yenisini eklemek istedim..!!  Gratisden daha öncede alışveriş yapmıştım ama genelde oğlum olduğu için yanımda, istediğim gibi ürünleri inceleyemiyordum..Artık bu sefer onu arabasına sıkı bir şekilde bağlayıp, gratise gittim :)) Evim Hatay'a yakın. Hatay'daki gratis çalışanlarınada ayrıca teşekkür ediyorum , sabırlı oldukları için :)) Zira erkek çocuğunu zabdetmek biraz zor :))
Gelelim aldığım ürünlere..






Özellikle tek kullanımlık, cilt ve saç maskelerini merak ediyordum. Dün akşam saç maskesini kullandım, memnun kaldım.Maske iki aşamalı. Önce kremini sürüp, 5 dk. kadar bekledim ve duruladım. Sonrada 2. kısmındaki serumu sürdüm ve saçımı kurttum . Gerçekten saçıma parlaklık ve canlılık verdi. Memnunum :))
Cilt maskelerini daha kullanmadım,kullanınca anlatırım artık :)

Bu arada anneler günü nedeniyle güzel indirimler vardı. Resimlerde sadece maskeleri göstermek istedim ama ihtiyacımdan fazlasını aldım genelde %40 indirimler var. İhtiyacı olanlar bi uğrasın derim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim