24 Mayıs 2013 Cuma

!! Kahverengi Saten Bluz !!

Merhaba arkadaşlar,

Artık yavaş yavaş dikmeye başladım , çok mutluyum !!

Geçen gün birkaç tane bluz biçmiştim. Onlarıda yayınlayacağım bir sonraki postumda:)) İlkini dün akşam diktim, ufak tefek birkaç işlemi var ama olsun yinede uzun bir aradan sonra dikiş yapmak bana iyi geldi :))

Daha önce dikmiş olduğum punatiyeli saten bluzumu kalıp olarak aldım. Burada görülsün diye kumaşımın üstüne serdim .


Buradada sabunla çizdim ve biçtim. Tabii bu arada bunu pazar günü gece 12'ye doğru yapmıştım ve yanımdada oğlum vardı. Sabuna kafayı takmıştı. :)) Sabun saklamaktan bunu nasıl biçtim onu bile hatırlamayıyorum, o derece zor oldu yani:)) Bir ara sabunu ağzından çıkardım,yemek üzereymiş, itiraf ediyorum:)) Gittim ağzını yıkadım falan , korktum tabii.. Yoğurt yedirdim sonra nolur nolmaz diye:)) Tabii sabaha kadar uyumadım, ateşi varmı diye baktım.Acaba gece hastaneye götürsemmi diye düşündüm ..Tabii biraz evham ettim ama napimm oğlumun vukuatu çok malesef: ))Yani şu iki dakikalık biçme işi, bana bütün bir geceye mal oldu :)) Napiim dikiş aşkı :)) Ama şükür oğlum canavar gibi maşallahh, hiçbişeyde olmadı çok şükür :))








Daha önce dikmiş olduğum dantelli eteğe kombin oalrak diktim bu bluzu..


 Kolunun birisi kısa diğerine göre. Onuda bilerek öyle yaptım. Kısa olan tarafa büzgün yapıcam ve katlıycam biraz daha askılı olucak :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

24 Mayıs 2013 Cuma

!! Kahverengi Saten Bluz !!

Merhaba arkadaşlar,

Artık yavaş yavaş dikmeye başladım , çok mutluyum !!

Geçen gün birkaç tane bluz biçmiştim. Onlarıda yayınlayacağım bir sonraki postumda:)) İlkini dün akşam diktim, ufak tefek birkaç işlemi var ama olsun yinede uzun bir aradan sonra dikiş yapmak bana iyi geldi :))

Daha önce dikmiş olduğum punatiyeli saten bluzumu kalıp olarak aldım. Burada görülsün diye kumaşımın üstüne serdim .


Buradada sabunla çizdim ve biçtim. Tabii bu arada bunu pazar günü gece 12'ye doğru yapmıştım ve yanımdada oğlum vardı. Sabuna kafayı takmıştı. :)) Sabun saklamaktan bunu nasıl biçtim onu bile hatırlamayıyorum, o derece zor oldu yani:)) Bir ara sabunu ağzından çıkardım,yemek üzereymiş, itiraf ediyorum:)) Gittim ağzını yıkadım falan , korktum tabii.. Yoğurt yedirdim sonra nolur nolmaz diye:)) Tabii sabaha kadar uyumadım, ateşi varmı diye baktım.Acaba gece hastaneye götürsemmi diye düşündüm ..Tabii biraz evham ettim ama napimm oğlumun vukuatu çok malesef: ))Yani şu iki dakikalık biçme işi, bana bütün bir geceye mal oldu :)) Napiim dikiş aşkı :)) Ama şükür oğlum canavar gibi maşallahh, hiçbişeyde olmadı çok şükür :))








Daha önce dikmiş olduğum dantelli eteğe kombin oalrak diktim bu bluzu..


 Kolunun birisi kısa diğerine göre. Onuda bilerek öyle yaptım. Kısa olan tarafa büzgün yapıcam ve katlıycam biraz daha askılı olucak :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim