10 Mayıs 2013 Cuma

!! Mor Hırka !!

Merhaba ,

Sonunda bişeyler dikmeye başladım..:)) 2-3 aydır pek bir salmıştım kendimi :)) Birsürü kumaş aldım ama hepsi dolap bekliyor şu anda malesef.. Sırasıyla başlıyorum dikmeye:))) Özlemişim walla :))

Bu arada çalışıyorum hala. Bir aya kadar ayrılmış olurum diye düşünüyorum. Ama bana bir rahatlama yok!!..Çünkü kendime birsürü iş çıkardım. En baştada evde tadilat,boya-badana olacak. Sanırım 20 günü bulur. Haziranın 3.haftası abimin düğünü. Ben giyeceğim  kıyafetimi dikmek istiyordum ama olmuycak :((  Lakin ;  bu konu ilede bir sürprizim olucak.:) İlerleyen günlerde detaylarını anlatıcam :)) Bu arada beni gelinimizde takip ediyor, biraz heyecanlansın istiyorum :))
Haziranın sonundada 10 günlük  bir tatil programımız var..Uçak biletlerimiz, otel rezervasoyonumuz yani herşeyimiz hazır...İnşallah güzel geçecek :))
Temmuz ayındada butik pastacılık ve macaron kurslarım başlıyor. Ama 2-3 günlük kursları seçtim.
Aslında  mademki öğreniyorum,sertifika belgemde olsun dedim !! ama kurslar ortalama  7 ay sürdüğü için dayanamam diye düşündüm :)) Zaten mayıs sonunda oğlumun doğum günü .Ve ben zaten aktif bir internet kullanıcısı olarak, bu pasta olayını çözmüş bulunuyorum.!!! :)) Bakalım bu hafta sonu evde malzemelerimi alıp, yapıcam ve sizlede paylaşıcam.. Eğer hoşuma giderse , oğlumun doğumgünü pastasınıda ben yapıcam :)) Benim için büyük bir hazz olucak :))

Neyse çok özlemişim sizlere anlatmayı, yazmayı:)) Ama artık resimlere geçelimm.:)) Ben cep telefonunda çektim buyüzden tamda net olmayabilir, idare edelim hep birlikte artık :))
Daha önce dikmiştim bunu, şimdi yayınlayabiliyorum ancak.. İnce bir triko kumaşım vardı. Hatırlarsanız daha önce dikmiş olduğu bir yarasa kol tarzı bluzum vardı .Onu kalıp olarak aldım ve önü iki parça , arkayı tek bir parça olarak kestim.









Hırkamın alt kısımlarına doğru, kesimi yuvarlattım. Daha doğrusu kumaş bukadarına yetiyordu :)) Ama spor bir görünüm oldu, hoşumada gitti:)


Kol ağızlarına ve hırkanın uçlarına , kendi kumaşından biye gibi yaptım ve diktim. Aslında bir düğme falan dikmek istedim ama onada zamanım yetmedi,şimdilik böyle :))





Şimdilik hoşçakalın :))


4 yorum:

  1. Görümcem değil canım ablam :) evet düğünümüz içine ne dikeceğini/giyeceğini bende çok merak ediyorum :) Yalnız değilsin aslında bende sıkıntılar içindeyim. Çok zor hem çalışmak, hem düğün hazırlığı yapmak, hem kursa gitmek... Neyse düğünümüze bir şey kalmadı:) Her şey güzel olacak inanıyorum:)

    Bir ara konuştuğumuzda bulamamıştın sanıyorum beni. Bloğumun şöyle;
    http://busragelininhikayesi.blogspot.com/ Bana da bekliyorum.

    En kısa zamanda ayarlayıp görüşmeyi diliyorum. Muck :*

    YanıtlaSil
  2. Evt canım bulamamıştım, bende ekliyorum seni şimdi :))

    Evet herşey çok daha güzel olucakkk, inannn :)))

    Görüşürüz , muckk :))

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık gayet şık olmuş.. iyi günlerde kullanın inşallah :)

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil

10 Mayıs 2013 Cuma

!! Mor Hırka !!

Merhaba ,

Sonunda bişeyler dikmeye başladım..:)) 2-3 aydır pek bir salmıştım kendimi :)) Birsürü kumaş aldım ama hepsi dolap bekliyor şu anda malesef.. Sırasıyla başlıyorum dikmeye:))) Özlemişim walla :))

Bu arada çalışıyorum hala. Bir aya kadar ayrılmış olurum diye düşünüyorum. Ama bana bir rahatlama yok!!..Çünkü kendime birsürü iş çıkardım. En baştada evde tadilat,boya-badana olacak. Sanırım 20 günü bulur. Haziranın 3.haftası abimin düğünü. Ben giyeceğim  kıyafetimi dikmek istiyordum ama olmuycak :((  Lakin ;  bu konu ilede bir sürprizim olucak.:) İlerleyen günlerde detaylarını anlatıcam :)) Bu arada beni gelinimizde takip ediyor, biraz heyecanlansın istiyorum :))
Haziranın sonundada 10 günlük  bir tatil programımız var..Uçak biletlerimiz, otel rezervasoyonumuz yani herşeyimiz hazır...İnşallah güzel geçecek :))
Temmuz ayındada butik pastacılık ve macaron kurslarım başlıyor. Ama 2-3 günlük kursları seçtim.
Aslında  mademki öğreniyorum,sertifika belgemde olsun dedim !! ama kurslar ortalama  7 ay sürdüğü için dayanamam diye düşündüm :)) Zaten mayıs sonunda oğlumun doğum günü .Ve ben zaten aktif bir internet kullanıcısı olarak, bu pasta olayını çözmüş bulunuyorum.!!! :)) Bakalım bu hafta sonu evde malzemelerimi alıp, yapıcam ve sizlede paylaşıcam.. Eğer hoşuma giderse , oğlumun doğumgünü pastasınıda ben yapıcam :)) Benim için büyük bir hazz olucak :))

Neyse çok özlemişim sizlere anlatmayı, yazmayı:)) Ama artık resimlere geçelimm.:)) Ben cep telefonunda çektim buyüzden tamda net olmayabilir, idare edelim hep birlikte artık :))
Daha önce dikmiştim bunu, şimdi yayınlayabiliyorum ancak.. İnce bir triko kumaşım vardı. Hatırlarsanız daha önce dikmiş olduğu bir yarasa kol tarzı bluzum vardı .Onu kalıp olarak aldım ve önü iki parça , arkayı tek bir parça olarak kestim.









Hırkamın alt kısımlarına doğru, kesimi yuvarlattım. Daha doğrusu kumaş bukadarına yetiyordu :)) Ama spor bir görünüm oldu, hoşumada gitti:)


Kol ağızlarına ve hırkanın uçlarına , kendi kumaşından biye gibi yaptım ve diktim. Aslında bir düğme falan dikmek istedim ama onada zamanım yetmedi,şimdilik böyle :))





Şimdilik hoşçakalın :))


4 yorum:

  1. Görümcem değil canım ablam :) evet düğünümüz içine ne dikeceğini/giyeceğini bende çok merak ediyorum :) Yalnız değilsin aslında bende sıkıntılar içindeyim. Çok zor hem çalışmak, hem düğün hazırlığı yapmak, hem kursa gitmek... Neyse düğünümüze bir şey kalmadı:) Her şey güzel olacak inanıyorum:)

    Bir ara konuştuğumuzda bulamamıştın sanıyorum beni. Bloğumun şöyle;
    http://busragelininhikayesi.blogspot.com/ Bana da bekliyorum.

    En kısa zamanda ayarlayıp görüşmeyi diliyorum. Muck :*

    YanıtlaSil
  2. Evt canım bulamamıştım, bende ekliyorum seni şimdi :))

    Evet herşey çok daha güzel olucakkk, inannn :)))

    Görüşürüz , muckk :))

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık gayet şık olmuş.. iyi günlerde kullanın inşallah :)

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim